Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2012

Και μια μικρή δόση… άθλιου χιούμορ!

Τα παρακάτω ευφυολογήματα αποτελούν την ψυχολογική μας αντίδραση σε όσα γίνονται σήμερα στο πλαίσιο του απεργιακού κλοιού που έχει βρεθεί η χώρα, αν και επί της ουσίας είναι ένα ηλεκτρονικό μήνυμα που λάβαμε από φίλο με διάθεση αστεϊσμού, το οποίο και μοιραζόμαστε με τους φίλους μας, ευελπιστώντας να τους κάνουμε να χαμογελάσουν και αυτοί.

Στην Βεράντα:

Κάθεται ο άντρας μαζί με την δικιά του στη βεράντα και πίνει μπίρες.
Αφού έχει κατεβάσει καμιά 10ρια μπίρες λέει…
-Σ’ αγαπώ…..
-Τώρα εσύ μιλάς ή η μπίρα;
-Εγώ, μιλάω… στη μπίρα

Το καμάκι στις μέρες μας:

1970… Έχω και κότερο, πάμε μια βόλτα;
2000… Να σε πάω μία βόλτα με την PORSCHE;
2011… Έχω ανοιχτά καλοριφέρ, πάμε σπίτι μου;

Σαββατοκύριακο

-Μωρό μου θέλεις να περάσουμε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο…;
-Ναι…ναι αγάπη μου…!!!
-Ωραία, τα λέμε από Δευτέρα!!!!!
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.