Επανήλθε, τελευταίως, στην επικαιρότητα το θέμα της ομοφυλοφιλίας. Ζητούν και απαιτούν οι ομοφυλόφιλοι από τις Αρμόδιες Αρχές να εκσυγχρονισθεί η Νομοθεσία που διέπει το γάμο ώστε να επιτρέπεται και σ' αυτούς ο πολιτικός γάμος. Δηλαδή, άνδρας με άνδρα, γυναίκα με γυναίκα.
Για το θέμα αυτό της ομοφυλοφιλίας έχουν εκφρασθεί πολλές και διάφορες απόψεις. Παρουσιάζεται σαν μια «ιδιαιτερότητα», σαν μια «αθώα σεξουαλική προτίμηση». Είναι, όμως, οι απόψεις αυτές σωστές;
Για μια καλή οδήγηση υπάρχει «κώδικας οδηγήσεως» που πρέπει απαραίτητα να ακολουθείται για ν' αποφεύγονται δυστυχήματα.
Έτσι και στη ζωή μας. Ο Θεός, Αυτός που δημιούργησε την υπέροχη αυτή ζωή και έπλασε εμάς τους ανθρώπους για να την απολαμβάνουμε χαρούμενα κι ευτυχισμένα, μας έδωσε και «Κώδικα Ζωής». Και όχι μόνο αυτό, αλλά «έκκλινε ουρανούς» και κατέβηκε στη Γη, «γενόμενος άνθρωπος», για να μας διδάξει και προσωπικά πώς να τον εφαρμόζουμε στη ζωή μας. Και ο Κώδικας αυτός είναι η Αγία Γραφή και η Ιερά Παράδοσις. Και όταν πιστά εφαρμόζεται αποφεύγονται όλα τα δεινά, όλες οι κακές συνέπειες στη ζωή μας.
Όπως, δηλαδή, η παράβαση του «κώδικα οδηγήσεως» συνεπάγεται δυστυχήματα, έτσι και η παράβαση του «Κώδικα της Ζωής» επιφέρει όλα τα κακά, την καταστροφή, το θάνατο. Ας ενθυμηθούμε για λίγο τον Κατακλυσμό, την καταστροφή των Σοδόμων και Γομόρρων, την καταστροφή της Ιερουσαλήμ το 70 μ.Χ. που είχε σαν συνέπεια τον ξεριζωμό και διασκορπισμό των εβραίων στα πέρατα της Γης. Και δεν θα δυσκολευθούμε να συμφωνήσουμε μ' αυτά.
Τι είναι, λοιπόν, η Ομοφυλοφιλία; Μια «ιδιαιτερότητα», μια «αθώα σεξουαλική προτίμηση» και μόνο, ή όπως θέλουν μερικοί να την αποκαλούν, ένας ιδιαίτερος σεξουαλικός προσανατολισμός; Τι θα απαντήσουμε;
Στο τρίτο βιβλίο της Αγίας Γραφής, το λεγόμενο «Λευϊτικόν», το οποίο έδωσε ο Θεός στον Μωυσή, βλέπουμε να καθορίζονται με κάθε λεπτομέρεια οι σχέσεις ανδρός και γυναικός σε όλα τα θέματα ηθικής. Αξίζει να το διαβάσει κανείς όλο αυτό το κεφάλαιο, για να δει και να θαυμάσει πόσο ο Θεός ρύθμισε τα πάντα τόσο τέλεια, τόσο σοφά. Εδώ, απλώς θα επισημάνουμε όσα αναφέρονται στο θέμα μας. Λέγει, λοιπόν, ο Θεός προς τον Μωυσή: «... και ος αν κοιμηθή μετά άρσενος κοίτην γυναικός, βδέλυγμα εποίησαν αμφότεροι· θανάτω θανατούσθωσαν, ένοχοι είσιν». Και απλά: «και εκείνος που εκοιμήθη με άρρενα, ως με γυναίκα, και οι δύο διέπραξαν μυσαράν αμαρτία. Είναι και οι δύο ένοχοι και πρέπει να τιμωρηθούν με θάνατον» (Λευϊτ. 20,13).
Στο Ευαγγέλιο, για την ομοφυλοφιλία ο Απόστολος Παύλος γράφει σχετικά πρός τους Ρωμαίους: «Και οι άρρενες άφησαν τη φυσική σχέση και χρήση της γυναίκας και εκάησαν από φλόγα ακράτητης επιθυμίας μεταξύ τους, πράττοντες αρσενικοί με αρσενικούς άσχημες και άτιμες πράξεις κτλ.» (Ρωμ. 1-27). Έστω και με τα ολίγα που αναφέραμε, ο Θεός καταδικάζει μετά βδελυγμίας την ομοφυλοφιλία.
Ένα επιχείρημα, που επίμονα προβάλλουν οι ομοφυλόφιλοι, είναι τούτο: «Το σώμα μας δεν είναι δκό μας; Ό,τι θέλουμε δεν το κάνουμε;» Όχι, τονίζει το θεόπνευστο στόμα του Απ. Παύλου. Και συμβουλεύει τους Κορινθίους ως εξής: «Δεν ανήκετε στον εαυτό σας· σας αγόρασε ο Θεός και πλήρωσε το τίμημα. Τον Θεό, λοιπόν, να δοξάζετε με το σώμα σας και με το πνεύμα σας, τα οποία ανήκουν στον Θεό». (Α. Κορ. 6, 19-20). Εξάλλου, η αυτοκτονία δεν είναι ποινικόν αδίκημα, που φανερώνει ότι και το σώμα μας και το πνεύμα μας δεν είναι απόλυτα δικά μας;
Είναι ολοφάνερο, λοιπόν, ότι η ομοφυλοφιλία είναι βαρύτατον αμάρτημα, που επισύρει την οργή του Θεού. Κι αυτό ιδιαίτερα πρέπει να προσέξουμε όλοι. Σε τι θα ωφεληθούν, αν όχι μόνο τους δοθεί το δικαίωμα να συνάπτουν πολιτικό γάμο, αλλά και κάθε άλλο δικαίωμα; Μήπως όλα αυτά τα δικαιώματα που είχαν οι λαοί των Σοδόμων και Γομόρρων εσώθησαν ή κατεστράφησαν εντελώς; Άξιο προσοχής είναι τούτο· όπως παρά φύσιν είναι η πράξις της ομοφυλοφιλίας, έτσι και ο Θεός παρά φύσιν τούς τιμώρησε.
Απ' όσα έχουμε πει είναι ξεκάθαρο ότι η ομοφυλοφιλία δεν είναι ένα «ιδιαίτερος» σεξουαλικός προσανατολισμός (μήπως υπάρχουν πολλοί;), αλλά επίκτητη διαστροφή, η οποία υποκαθιστά τη φυσική και θεόσδοτον έλξη των δύο φύλων με την «παρά φύσιν» (βιολογικά, ηθικά) ασέλγεια. Είναι δε προπαντός αμάρτημα μέγα, που σφόδρα αντίκειται στο θέλημα του Θεού. «Πειθαρχείν δει Θεόν μάλλον ή ανθρώποις» (Πραξ. 5, 29). Άξιον προσοχής είναι ότι ο Άγιος Ιερώνυμος, Επίσκοπος Ιππώνος, που πέθανε το 420 μ.Χ., προλέγει ότι: «Όταν θα έλθει η εποχή που θα αμνηστεύεται και θα επευλογείται το όνειδος της ομοφυλοφιλίας, τότε ακριβώς είναι που θα συμβούν τα συγκλονιστικά, παγκόσμια δραματικά γεγονότα». Μήπως ο ιερός πατήρ θέλει να παρουσιάσει τη δική μας εποχή μ' αυτήν των Σοδόμων και Γομόρρων;
Είναι, λοιπόν, φυσικό να διαφωνούν μερικοί με όσα έχουμε πει. Να μη συμφωνούν όλοι. Είναι δικαίωμά τους. Ο Θεός, άλλωστε, ουδένα εκβιάζει. «Όστις θέλει οπίσω μου έλθειν...». Το ίδιο και η Πολιτεία, είναι δικαίωμά της να θεσπίζει νόμους που αντίκεινται στο θέλημα του Θεού. Να συγκρούονται. Αν θέλει, ας δώσει στους ομοφυλόφιλους και το δικαίωμα να συνάπτουν πολιτικό γάμο αναμεταξύ τους. Τη ζωή, όμως, δεν τη διέπουν νόμοι φυσικοί μόνον, αλλά και ηθικοί. Κι αυτοί είναι πιο αδυσώπητοι. Ας έχουμε τούτο πάντα υπ' όψιν μας, κι ας μην ξεχνάμε ποτέ τους λόγους του Αποστόλου Παύλου: «φοβερόν το εμπεσείν εις χείρας Θεού ζώντος!» (Εβρ. 10, 31). Και πρός τους Κορινθίους (προς κάθε άνθρωπο) εφιστά την προσοχή μας. «Μη πλανάσθε· ούτε πόρνοι, ούτε ειδωλολάτραι, ούτε μοιχοί, ούτε μαλακοί (θηλυπρεπείς) και ούτε ΑΡΣΕΝΟΚΟΙΤΑΙ (ομοφυλόφιλοι)... βασιλείαν Θεού ου κληρονομήσουσι». (Α. Κορ. 6, 9-10).
Για το θέμα αυτό της ομοφυλοφιλίας έχουν εκφρασθεί πολλές και διάφορες απόψεις. Παρουσιάζεται σαν μια «ιδιαιτερότητα», σαν μια «αθώα σεξουαλική προτίμηση». Είναι, όμως, οι απόψεις αυτές σωστές;
Για μια καλή οδήγηση υπάρχει «κώδικας οδηγήσεως» που πρέπει απαραίτητα να ακολουθείται για ν' αποφεύγονται δυστυχήματα.
Έτσι και στη ζωή μας. Ο Θεός, Αυτός που δημιούργησε την υπέροχη αυτή ζωή και έπλασε εμάς τους ανθρώπους για να την απολαμβάνουμε χαρούμενα κι ευτυχισμένα, μας έδωσε και «Κώδικα Ζωής». Και όχι μόνο αυτό, αλλά «έκκλινε ουρανούς» και κατέβηκε στη Γη, «γενόμενος άνθρωπος», για να μας διδάξει και προσωπικά πώς να τον εφαρμόζουμε στη ζωή μας. Και ο Κώδικας αυτός είναι η Αγία Γραφή και η Ιερά Παράδοσις. Και όταν πιστά εφαρμόζεται αποφεύγονται όλα τα δεινά, όλες οι κακές συνέπειες στη ζωή μας.
Όπως, δηλαδή, η παράβαση του «κώδικα οδηγήσεως» συνεπάγεται δυστυχήματα, έτσι και η παράβαση του «Κώδικα της Ζωής» επιφέρει όλα τα κακά, την καταστροφή, το θάνατο. Ας ενθυμηθούμε για λίγο τον Κατακλυσμό, την καταστροφή των Σοδόμων και Γομόρρων, την καταστροφή της Ιερουσαλήμ το 70 μ.Χ. που είχε σαν συνέπεια τον ξεριζωμό και διασκορπισμό των εβραίων στα πέρατα της Γης. Και δεν θα δυσκολευθούμε να συμφωνήσουμε μ' αυτά.
Τι είναι, λοιπόν, η Ομοφυλοφιλία; Μια «ιδιαιτερότητα», μια «αθώα σεξουαλική προτίμηση» και μόνο, ή όπως θέλουν μερικοί να την αποκαλούν, ένας ιδιαίτερος σεξουαλικός προσανατολισμός; Τι θα απαντήσουμε;
Στο τρίτο βιβλίο της Αγίας Γραφής, το λεγόμενο «Λευϊτικόν», το οποίο έδωσε ο Θεός στον Μωυσή, βλέπουμε να καθορίζονται με κάθε λεπτομέρεια οι σχέσεις ανδρός και γυναικός σε όλα τα θέματα ηθικής. Αξίζει να το διαβάσει κανείς όλο αυτό το κεφάλαιο, για να δει και να θαυμάσει πόσο ο Θεός ρύθμισε τα πάντα τόσο τέλεια, τόσο σοφά. Εδώ, απλώς θα επισημάνουμε όσα αναφέρονται στο θέμα μας. Λέγει, λοιπόν, ο Θεός προς τον Μωυσή: «... και ος αν κοιμηθή μετά άρσενος κοίτην γυναικός, βδέλυγμα εποίησαν αμφότεροι· θανάτω θανατούσθωσαν, ένοχοι είσιν». Και απλά: «και εκείνος που εκοιμήθη με άρρενα, ως με γυναίκα, και οι δύο διέπραξαν μυσαράν αμαρτία. Είναι και οι δύο ένοχοι και πρέπει να τιμωρηθούν με θάνατον» (Λευϊτ. 20,13).
Στο Ευαγγέλιο, για την ομοφυλοφιλία ο Απόστολος Παύλος γράφει σχετικά πρός τους Ρωμαίους: «Και οι άρρενες άφησαν τη φυσική σχέση και χρήση της γυναίκας και εκάησαν από φλόγα ακράτητης επιθυμίας μεταξύ τους, πράττοντες αρσενικοί με αρσενικούς άσχημες και άτιμες πράξεις κτλ.» (Ρωμ. 1-27). Έστω και με τα ολίγα που αναφέραμε, ο Θεός καταδικάζει μετά βδελυγμίας την ομοφυλοφιλία.
Ένα επιχείρημα, που επίμονα προβάλλουν οι ομοφυλόφιλοι, είναι τούτο: «Το σώμα μας δεν είναι δκό μας; Ό,τι θέλουμε δεν το κάνουμε;» Όχι, τονίζει το θεόπνευστο στόμα του Απ. Παύλου. Και συμβουλεύει τους Κορινθίους ως εξής: «Δεν ανήκετε στον εαυτό σας· σας αγόρασε ο Θεός και πλήρωσε το τίμημα. Τον Θεό, λοιπόν, να δοξάζετε με το σώμα σας και με το πνεύμα σας, τα οποία ανήκουν στον Θεό». (Α. Κορ. 6, 19-20). Εξάλλου, η αυτοκτονία δεν είναι ποινικόν αδίκημα, που φανερώνει ότι και το σώμα μας και το πνεύμα μας δεν είναι απόλυτα δικά μας;
Είναι ολοφάνερο, λοιπόν, ότι η ομοφυλοφιλία είναι βαρύτατον αμάρτημα, που επισύρει την οργή του Θεού. Κι αυτό ιδιαίτερα πρέπει να προσέξουμε όλοι. Σε τι θα ωφεληθούν, αν όχι μόνο τους δοθεί το δικαίωμα να συνάπτουν πολιτικό γάμο, αλλά και κάθε άλλο δικαίωμα; Μήπως όλα αυτά τα δικαιώματα που είχαν οι λαοί των Σοδόμων και Γομόρρων εσώθησαν ή κατεστράφησαν εντελώς; Άξιο προσοχής είναι τούτο· όπως παρά φύσιν είναι η πράξις της ομοφυλοφιλίας, έτσι και ο Θεός παρά φύσιν τούς τιμώρησε.
Απ' όσα έχουμε πει είναι ξεκάθαρο ότι η ομοφυλοφιλία δεν είναι ένα «ιδιαίτερος» σεξουαλικός προσανατολισμός (μήπως υπάρχουν πολλοί;), αλλά επίκτητη διαστροφή, η οποία υποκαθιστά τη φυσική και θεόσδοτον έλξη των δύο φύλων με την «παρά φύσιν» (βιολογικά, ηθικά) ασέλγεια. Είναι δε προπαντός αμάρτημα μέγα, που σφόδρα αντίκειται στο θέλημα του Θεού. «Πειθαρχείν δει Θεόν μάλλον ή ανθρώποις» (Πραξ. 5, 29). Άξιον προσοχής είναι ότι ο Άγιος Ιερώνυμος, Επίσκοπος Ιππώνος, που πέθανε το 420 μ.Χ., προλέγει ότι: «Όταν θα έλθει η εποχή που θα αμνηστεύεται και θα επευλογείται το όνειδος της ομοφυλοφιλίας, τότε ακριβώς είναι που θα συμβούν τα συγκλονιστικά, παγκόσμια δραματικά γεγονότα». Μήπως ο ιερός πατήρ θέλει να παρουσιάσει τη δική μας εποχή μ' αυτήν των Σοδόμων και Γομόρρων;
Είναι, λοιπόν, φυσικό να διαφωνούν μερικοί με όσα έχουμε πει. Να μη συμφωνούν όλοι. Είναι δικαίωμά τους. Ο Θεός, άλλωστε, ουδένα εκβιάζει. «Όστις θέλει οπίσω μου έλθειν...». Το ίδιο και η Πολιτεία, είναι δικαίωμά της να θεσπίζει νόμους που αντίκεινται στο θέλημα του Θεού. Να συγκρούονται. Αν θέλει, ας δώσει στους ομοφυλόφιλους και το δικαίωμα να συνάπτουν πολιτικό γάμο αναμεταξύ τους. Τη ζωή, όμως, δεν τη διέπουν νόμοι φυσικοί μόνον, αλλά και ηθικοί. Κι αυτοί είναι πιο αδυσώπητοι. Ας έχουμε τούτο πάντα υπ' όψιν μας, κι ας μην ξεχνάμε ποτέ τους λόγους του Αποστόλου Παύλου: «φοβερόν το εμπεσείν εις χείρας Θεού ζώντος!» (Εβρ. 10, 31). Και πρός τους Κορινθίους (προς κάθε άνθρωπο) εφιστά την προσοχή μας. «Μη πλανάσθε· ούτε πόρνοι, ούτε ειδωλολάτραι, ούτε μοιχοί, ούτε μαλακοί (θηλυπρεπείς) και ούτε ΑΡΣΕΝΟΚΟΙΤΑΙ (ομοφυλόφιλοι)... βασιλείαν Θεού ου κληρονομήσουσι». (Α. Κορ. 6, 9-10).
Πηγή: http://www.sigmalive.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.