“Κράτημα κινητήρα” η αιτία της πτώσης του διθέσιου F 16 της Πολεμικής Αεροπορίας βόρεια της Γαύδου. Το αεροσκάφος πετούσε σε ύψος 10.000 ποδών συμμετέχοντας σε εκπαίδευση “εναέριας μάχης”. Ο κινητήρας του αεροσκάφους “κράτησε” και παρά τις προσπάθειες των δύο χειριστών και ειδικά του εκπαιδευτή δεν “επανήλθε”. Μετά από την ολοκλήρωση όλων των προβλεπόμενων διαδικασιών οι δύο χειριστές χρησιμοποίησαν με επιτυχία τα εκτινασσόμενα καθίσματά τους κι εγκατέλειψαν το αεροσκάφος. Μεταφέρθηκαν με ελικόπτερο στην βάση τους στα Χανιά. Τo F 16 Block 52 Plus είχε αγοραστεί με την προμήθεια των 60 αεροσκαφών από την κυβέρνηση Σημίτη το 1999. Η διαφορά αυτής της “παρτιδας” F 16 είναι ότι έχουν κινητήρες από διαφορετική εταιρεία . Μέχρι τότε τα F 16 που αγοράζαμε είχαν κινητήρα General Dynamics. Τα αεροσκάφη που αγοράστηκαν το 1999 έχουν κινητήρα από την Pratt and Whittney.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.