Το παρόν άρθρο γράφτηκε από τον συνεργάτη της Αθέατης γνώσης Δημήτρη Παπαδούδη ουσιαστικά για να ξεκαθαρίσει στους αναγνώστες μας κατά πόσο γνωρίζουμε τον αριθμό των πλασμάτων που δημιούργησε ο Θεός, και τη βασική διαφορά που πολλοί μπερδεύουν νομίζοντας ότι οι Δαίμονες δεν είναι εκ φύσεως ασώματοι άρα μπορούν να παίρνουν και όποια μορφή θέλουν. Ευχαριστούμε δημόσια και τον Δημοσθένη Λιακόπουλο επειδή εδω και χρόνια προσπαθεί να μας αφυπνίσει δίνοντάς μας παράλληλα το πάθος για έρευνα.
Όπως έχουμε πει και σε προηγούμενα άρθρα , ο κόσμος μέσα στον οποίο ζούμε είναι παροδικός και ψεύτικος καθώς δημιουργήθηκε από τον Διάβολο , σαν χώρος δοκιμάσιας για εμάς τους ανθρώπους ώστε να επιλέξουμε το αν θα ακολουθήσουμε αυτόν ή θα γυρίσουμε πίσω στην φωτεινή μας πατρίδα τον Παράδεισο.
Έξω λοιπόν από τον χώρο αυτό βρίσκεται η πραγματική Δημιουργία , το πραγματικό σύμπαν του Θεού , μέσα στον οποίο ζούν , διάφορα είδη πλασμάτων , που απολαμβάνουν την θέα του Θεού και του ακτίστου φωτός , σε αντίθεση με εμάς που ασχολούμαστε με πράγματα μάταια.
Πρωτού αναφερθούμε σε λίγα από αυτά ας δούμε ,τα λόγια των Πατέρων της Εκκλησίας σχετικά με τον αριθμό των ανθρώπων σε σχέση με τον συμπαντικό πληθυσμό.
Χαρακτηριστικό αποτελεί το παράδειγμα που δίνεται στο κείμενο του Αγίου Αθανασίου Ερωτήσεις-Απαντήσεις που υπάρχει μέσα στην Ελληνική Πατρολογία του Migne.
Ερώτ. ς'. Ποιός λοιπόν είναι ο αριθμός των αγγέλων σε σχέση με τον αριθμό της ανθρωπότητας ;
Απόκρ. Σύμφωνα και με την παραβολή του Κυρίου των εκατό προβάτων κάποιοι λένε ότι οι άγγελοι είναι ενενήντα εννέα μέρη σε σχέση με τον αριθμό των ανθρώπων.
Αυτή είναι και η συνηθέστερη παραδοχή ότι δηλαδή ο ανθρώπινος πληθυσμός είναι στο 1/100 του πληθυσμού όντων που υπάρχουν στο πραγματικό σύμπαν.
Αφού είδαμε τα σχετικά με τον αριθμό των πλασμάτων στον πραγματικό κόσμο θα δούμε τώρα και λίγα σχετικά με τα όντα αυτά.
Η Εκκλησία δέχεται ότι τα αγγελικά όντα χωρίζονται στις εξής κατηγορίες:
Χερουβείμ,Σεραφείμ,Αρχές,Κυριότητες,Δυνάμεις,Εξουσίες,Άγγελοι,Αρχάγγελοι και οι Θρόνοι.
Πολλοί λανθασμένα νομίζουν, ότι αυτές οι διαφορετικές κατηγορίες όντων αποτελούν ουσιαστικά υποκατηγορίες των όντων που ονομάζονται Άγγελοι , όμως τα πράγματα είναι κάπως διαφορετικά και γι αυτό μας μιλά ο Άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός , σε μέρος λόγου του σχετικά με ζητήματα που αφορούν την Πίστη.
Λέει λοιπόν το κείμενο:
Μερικοί λένε ότι δημιουργήθηκαν πριν απ’ όλη τη δημιουργία, όπως ο άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος, που λέει: «(Ο Θεός) πρώτα συλλαμβάνει στο νου τις ουράνιες δυνάμεις των αγγέλων, και η σκέψη του έγινε πράξη».
Άλλοι λένε ότι δημιουργήθηκαν μετά τη δημιουργία του πρώτου ουρανού. Όλοι βέβαια συμφωνούν ότι έγιναν πριν την πλάση του ανθρώπου. Εγώ συμφωνώ με το Θεολόγο Γρηγόριο.
Διότι έπρεπε πρώτα να δημιουργηθούν οι νοερές ουσίες, έπειτα τα αισθητά, και στο τέλος και από τα δύο ο άνθρωπος.
Άριστε , δημιούργησες και τοποθέτησες τα πάντα από το τίποτε , την φύση των αθανάτων και όχι μόνο αγγέλους , αλλά και λειτουργούς και αρχές και θρόνους και εξουσίες.
Διότι άλλο το γένος των αγγέλων και άλλο των εξουσιών και των θρόνων.
Γιατί δεν υπάρχει μόνο ένα τάγμα και μια οργάνωση και μια φυλή και μια σύσταση και πατριά των αθανάτων , αλλά γένη και φυλές και διαφορές μεταξύ τους .
Και ούτε τα Χερουβίμ είναι ίδια στην φύση τους με τα άλλα τάγματα , αλλά ούτε και οι άγγελοι μπορούν να γίνουν κάτι από τα άλλα τάγματα.
Ξεκάθαρα λοιπόν δηλώνεται ότι οι κατηγορίες όντων , δεν είναι Άγγελοι αλλά μιλάμε , για πλάσματα διαφορετικά μεταξύ τους και που το καθένα εκτελεί τον δικό του ρόλο μέσα στην Δημιουργία .
Ταυτόχρονα γίνεται όμως και αναφορά στο αγγελικό γένος των Λειτουργών που είναι γνωστοί στους περισσότερους από εσάς , ως Ελοχίμ σύμφωνα πάντα με τα Εβραικά κείμενα που αναφέρουν και άλλα όντα , περισσότερα από όσα έχουμε στους Πατέρες της Εκκλησίας και αυτά είναι οι Οφανίμ , οι Κασμαλίμ , οι Καγιώτ, οι Ελοχίμ , οι Μπενέ-Ελοχίμ και οι Μαλαχίμ.
Μάλιστα από την κατηγορία των Οφανίμ πάντα σύμφωνα με τα κείμενα που έχουμε στα χέρια μας προέρχεται ο γνωστός Σαμαέλ-Σατανάς που όταν εξέπεσε τον ακολούθησαν και άλλα αγγελικά όντα από διάφορα γένη και δημιούργησαν ένα κοινό σώμα το οποίο πήρε το όνομα Δαίμονες.
Για την ύπαρξη των Δαιμόνων πολλά έχουν γραφτεί που θα έπρεπε να γράφτουν πολλές χιλιάδες σελίδες για να τα πούμε όλα , αλλά θα σταθούμε στα βασικότερα για να αναδείξουμε ένα σοβαρό θέμα , το οποίο είναι ότι πολλοί ξεχνώντας ότι δεν μπορεί κάποιος δαίμονας σαν ασώματος που είναι να λάβει υλική μορφή , ταυτίζουν τους Νεφελίμ ως δαίμονες κάτι που είναι μεν λάθος αλλά έχει και βάση αληθινή καθώς πολλοί Νεφελίμ έχουν ονόματα αρχηγικών δαιμόνων.
Στέκομαι για να δείξω ότι οι δαίμονες δεν μπορούν να παρούν υλική μορφή σε ακόμα έναν λόγο του Αγίου Ιωάννη του Δαμασκηνού που αναφερεί τα εξής.
Η ανθρώπινη φύση δεν μπορεί ποτέ να μεταβληθεί σε κάτι που είναι διαφορετικό από αυτήν και συνεπώς ούτε κάποιος Άγγελος, ( αγγελικό πλάσμα όπως οι Δαίμονες) μπορεί να μεταβάλει την καταστασή του σε διαφορετική από την αρχική.
Έτσι ένας Δαίμονας δεν μπορεί να έχει υλική μορφή γιατί κάτι τέτοιο θα ήταν αντίθετο από την φύση του.
Οπότε όταν βλέπουμε σε κείμενα ή σε μαρτυρίες από Γέροντες ότι είδαν Δαίμονα και συμπεριφερόταν αυτός σαν κάτι υλικό παίρνοντας μορφή άλλη , θα ξέρουμε πλέον ότι κατά πιθανότητα πρόκειται για κάποιον Ράν δηλαδή απόγονο της ένωσης ανθρώπου και Νεφελίμ ή για κανονικό αρχαίο θεό.
Θα δώσω ένα παράδειγμα γι αυτό μέσα από το ιστορικό κείμενο του Δωρόθεου Μονεμβασίας:
Πολλά πλήθη ανθρώπων εφόνευσε αυτός , δια το όνομα του Ποσειδώνος και των άλλων δαιμόνων.
Οπως βλέπουμε αποδεικνύεται αυτό που προείπα , το ότι ταύτιζαν όντα υλικά με όντα ασώματα όπως οι Δαίμονες , κάνοντας πολλούς να μπερδεύονται πάνω στην έρευνά τους.
Αυτά τα λίγα είχα να πω για το θέμα των αγγελικών όντων και την σχέση τους με τους Δαίμονες.
Όπως έχουμε πει και σε προηγούμενα άρθρα , ο κόσμος μέσα στον οποίο ζούμε είναι παροδικός και ψεύτικος καθώς δημιουργήθηκε από τον Διάβολο , σαν χώρος δοκιμάσιας για εμάς τους ανθρώπους ώστε να επιλέξουμε το αν θα ακολουθήσουμε αυτόν ή θα γυρίσουμε πίσω στην φωτεινή μας πατρίδα τον Παράδεισο.
Έξω λοιπόν από τον χώρο αυτό βρίσκεται η πραγματική Δημιουργία , το πραγματικό σύμπαν του Θεού , μέσα στον οποίο ζούν , διάφορα είδη πλασμάτων , που απολαμβάνουν την θέα του Θεού και του ακτίστου φωτός , σε αντίθεση με εμάς που ασχολούμαστε με πράγματα μάταια.
Πρωτού αναφερθούμε σε λίγα από αυτά ας δούμε ,τα λόγια των Πατέρων της Εκκλησίας σχετικά με τον αριθμό των ανθρώπων σε σχέση με τον συμπαντικό πληθυσμό.
Χαρακτηριστικό αποτελεί το παράδειγμα που δίνεται στο κείμενο του Αγίου Αθανασίου Ερωτήσεις-Απαντήσεις που υπάρχει μέσα στην Ελληνική Πατρολογία του Migne.
Ερώτ. ς'. Ποιός λοιπόν είναι ο αριθμός των αγγέλων σε σχέση με τον αριθμό της ανθρωπότητας ;
Απόκρ. Σύμφωνα και με την παραβολή του Κυρίου των εκατό προβάτων κάποιοι λένε ότι οι άγγελοι είναι ενενήντα εννέα μέρη σε σχέση με τον αριθμό των ανθρώπων.
Αυτή είναι και η συνηθέστερη παραδοχή ότι δηλαδή ο ανθρώπινος πληθυσμός είναι στο 1/100 του πληθυσμού όντων που υπάρχουν στο πραγματικό σύμπαν.
Αφού είδαμε τα σχετικά με τον αριθμό των πλασμάτων στον πραγματικό κόσμο θα δούμε τώρα και λίγα σχετικά με τα όντα αυτά.
Η Εκκλησία δέχεται ότι τα αγγελικά όντα χωρίζονται στις εξής κατηγορίες:
Χερουβείμ,Σεραφείμ,Αρχές,Κυριότητες,Δυνάμεις,Εξουσίες,Άγγελοι,Αρχάγγελοι και οι Θρόνοι.
Πολλοί λανθασμένα νομίζουν, ότι αυτές οι διαφορετικές κατηγορίες όντων αποτελούν ουσιαστικά υποκατηγορίες των όντων που ονομάζονται Άγγελοι , όμως τα πράγματα είναι κάπως διαφορετικά και γι αυτό μας μιλά ο Άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός , σε μέρος λόγου του σχετικά με ζητήματα που αφορούν την Πίστη.
Λέει λοιπόν το κείμενο:
Μερικοί λένε ότι δημιουργήθηκαν πριν απ’ όλη τη δημιουργία, όπως ο άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος, που λέει: «(Ο Θεός) πρώτα συλλαμβάνει στο νου τις ουράνιες δυνάμεις των αγγέλων, και η σκέψη του έγινε πράξη».
Άλλοι λένε ότι δημιουργήθηκαν μετά τη δημιουργία του πρώτου ουρανού. Όλοι βέβαια συμφωνούν ότι έγιναν πριν την πλάση του ανθρώπου. Εγώ συμφωνώ με το Θεολόγο Γρηγόριο.
Διότι έπρεπε πρώτα να δημιουργηθούν οι νοερές ουσίες, έπειτα τα αισθητά, και στο τέλος και από τα δύο ο άνθρωπος.
Άριστε , δημιούργησες και τοποθέτησες τα πάντα από το τίποτε , την φύση των αθανάτων και όχι μόνο αγγέλους , αλλά και λειτουργούς και αρχές και θρόνους και εξουσίες.
Διότι άλλο το γένος των αγγέλων και άλλο των εξουσιών και των θρόνων.
Γιατί δεν υπάρχει μόνο ένα τάγμα και μια οργάνωση και μια φυλή και μια σύσταση και πατριά των αθανάτων , αλλά γένη και φυλές και διαφορές μεταξύ τους .
Και ούτε τα Χερουβίμ είναι ίδια στην φύση τους με τα άλλα τάγματα , αλλά ούτε και οι άγγελοι μπορούν να γίνουν κάτι από τα άλλα τάγματα.
Ξεκάθαρα λοιπόν δηλώνεται ότι οι κατηγορίες όντων , δεν είναι Άγγελοι αλλά μιλάμε , για πλάσματα διαφορετικά μεταξύ τους και που το καθένα εκτελεί τον δικό του ρόλο μέσα στην Δημιουργία .
Ταυτόχρονα γίνεται όμως και αναφορά στο αγγελικό γένος των Λειτουργών που είναι γνωστοί στους περισσότερους από εσάς , ως Ελοχίμ σύμφωνα πάντα με τα Εβραικά κείμενα που αναφέρουν και άλλα όντα , περισσότερα από όσα έχουμε στους Πατέρες της Εκκλησίας και αυτά είναι οι Οφανίμ , οι Κασμαλίμ , οι Καγιώτ, οι Ελοχίμ , οι Μπενέ-Ελοχίμ και οι Μαλαχίμ.
Μάλιστα από την κατηγορία των Οφανίμ πάντα σύμφωνα με τα κείμενα που έχουμε στα χέρια μας προέρχεται ο γνωστός Σαμαέλ-Σατανάς που όταν εξέπεσε τον ακολούθησαν και άλλα αγγελικά όντα από διάφορα γένη και δημιούργησαν ένα κοινό σώμα το οποίο πήρε το όνομα Δαίμονες.
Για την ύπαρξη των Δαιμόνων πολλά έχουν γραφτεί που θα έπρεπε να γράφτουν πολλές χιλιάδες σελίδες για να τα πούμε όλα , αλλά θα σταθούμε στα βασικότερα για να αναδείξουμε ένα σοβαρό θέμα , το οποίο είναι ότι πολλοί ξεχνώντας ότι δεν μπορεί κάποιος δαίμονας σαν ασώματος που είναι να λάβει υλική μορφή , ταυτίζουν τους Νεφελίμ ως δαίμονες κάτι που είναι μεν λάθος αλλά έχει και βάση αληθινή καθώς πολλοί Νεφελίμ έχουν ονόματα αρχηγικών δαιμόνων.
Στέκομαι για να δείξω ότι οι δαίμονες δεν μπορούν να παρούν υλική μορφή σε ακόμα έναν λόγο του Αγίου Ιωάννη του Δαμασκηνού που αναφερεί τα εξής.
Η ανθρώπινη φύση δεν μπορεί ποτέ να μεταβληθεί σε κάτι που είναι διαφορετικό από αυτήν και συνεπώς ούτε κάποιος Άγγελος, ( αγγελικό πλάσμα όπως οι Δαίμονες) μπορεί να μεταβάλει την καταστασή του σε διαφορετική από την αρχική.
Έτσι ένας Δαίμονας δεν μπορεί να έχει υλική μορφή γιατί κάτι τέτοιο θα ήταν αντίθετο από την φύση του.
Οπότε όταν βλέπουμε σε κείμενα ή σε μαρτυρίες από Γέροντες ότι είδαν Δαίμονα και συμπεριφερόταν αυτός σαν κάτι υλικό παίρνοντας μορφή άλλη , θα ξέρουμε πλέον ότι κατά πιθανότητα πρόκειται για κάποιον Ράν δηλαδή απόγονο της ένωσης ανθρώπου και Νεφελίμ ή για κανονικό αρχαίο θεό.
Θα δώσω ένα παράδειγμα γι αυτό μέσα από το ιστορικό κείμενο του Δωρόθεου Μονεμβασίας:
Πολλά πλήθη ανθρώπων εφόνευσε αυτός , δια το όνομα του Ποσειδώνος και των άλλων δαιμόνων.
Οπως βλέπουμε αποδεικνύεται αυτό που προείπα , το ότι ταύτιζαν όντα υλικά με όντα ασώματα όπως οι Δαίμονες , κάνοντας πολλούς να μπερδεύονται πάνω στην έρευνά τους.
Αυτά τα λίγα είχα να πω για το θέμα των αγγελικών όντων και την σχέση τους με τους Δαίμονες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.