Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2015

Σαββίδης: «Μόνο ο Θεός ξέρει αν θα είμαι στον ΠΑΟΚ για όλη μου τη ζωή»

Μία αποκαλυπτική συνέντευξη στο sdna.gr παραχώρησε ο μεγαλομέτοχος του ΠΑΟΚ, Ιβάν Σαββίδης, μιλώντας μεταξύ άλλων για την αγάπη του για την Ελλάδα, τη θρησκεία και φυσικά τον ΠΑΟΚ στον οποίο είναι μεγαλομέτοχος.
«Μόνο ο Θεός ξέρει αν θα μπορέσω να φέρω στους ώμους μου τον ΠΑΟΚ για όλη μου τη ζωή. Αλλά εγώ ούτε για ένα δευτερόλεπτο δεν θα προδώσω τα συμφέροντα του ΠΑΟΚ και ο τελικός στόχος μου είναι να κάνω τον ΠΑΟΚ μια ομάδα η οποία να είναι αυτοδιαθέσιμη. Και μόνο αυτό μπορεί να δώσει μια δυνατότητα για μεγάλο διάστημα να είναι αυτόνομη. Εγώ ακόμα είμαι νέος και θέλω να ζήσω τόσα όσα έχω ζήσει ήδη, δηλαδή να είμαι πάνω από 100 χρονών. Έτσι ώστε να δω με τα μάτια μου την υλοποίηση των ιδεών που έχω στο μυαλό μου». Αυτό και πλήθος άλλων σκέψεων εξέφρασε ο μεγαλομέτοχος του ΠΑΟΚ, Ιβάν Σαββίδης, σε μια μακροσκελέστατη συνέντευξη που έδωσε στην ιστοσελίδα sdna.gr και που μέσα από αυτήν αναβλύζει η αγάπη του για την Ελλάδα, την θρησκεία και φυσικά τον ΠΑΟΚ στον οποίο επένδυσε.

- Θα μπορούσε σήμερα να γυρίσετε έναν διακόπτη και να φανταστείτε τη ζωή σας χωρίς τον ΠΑΟΚ;


«Όχι. Ξέρετε, όλη μου η οικογένεια είναι άρρωστη με τον ΠΑΟΚ. Η πιο παθιασμένη είναι η σύζυγός μου. Στη ζωή μας ζούμε για τη γυναίκα που είναι η πιο σημαντική στη ζωή μας, και μερικές φορές εμείς στεναχωριόμαστε επειδή εκείνη στεναχωρήθηκε. Του λέω λοιπόν του γιου μου, "εσύ τώρα παντρεύτηκες πρόσφατα, όταν θα κάνεις το παιδί σου, κατά τη διάρκεια αυτής της πράξης θα πρέπει να σκέφτεσαι μόνο τον ΠΑΟΚ. Έτσι ώστε στο γενετικό επίπεδο να μεταφερθεί σε αυτό το παιδί η ιδιαίτερη σχέση με τον ΠΑΟΚ, να μεταλαμπαδευτούν τα ιδανικά του". Όταν θα είμαι εγώ ηλικιωμένος, δεν θέλω να έρθει ο εγγονός μου και να μου πει γιατί ξόδεψες τα λεφτά σου στον ΠΑΟΚ. Μόνο ένα πράγμα μπορεί να μου πει. Γιατί ξόδεψες λίγα για τον ΠΑΟΚ».

- Ποιό χάρισμα είχε ο ΠΑΟΚ που σας προσέλκυσε κοντά του;

«Ο ΠΑΟΚ δεν ήταν απλά μια κατάσταση της μιας στιγμής. Ακόμα και τότε που ήρθα στην Ελλάδα για πρώτη φορά ως τουρίστας, και τότε δεν είχα αρκετά χρήματα, τότε ήταν δραχμές, να γεμίσω το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου μου, ήρθα με άσπρο Lada και τότε μου φαινόταν ότι αν κάποτε θα έχω οικονομική δυνατότητα θα ήθελα να συνδέσω το όνομά μου με την ομάδα που αντιπροσωπεύει τις αξίες της Κωνσταντινούπολης».
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.