Τρίτη, 21 Ιουνίου 2016

Ο χάρτης της ψηφιακής ενημέρωσης στην Ελλάδα


Ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα στοιχεία για το από ποιες πηγές ενημερώνονται οι Έλληνες.

Φαίνεται πως εν έτη 2016 το διαδίκτυο μπήκε για τα καλά (πολύ καλά θα λέγαμε) στη ζωή των Ελλήνων, καθώς σύμφωνα με τα συμπεράσματα του 5ου ετήσιου Digital News Report του Ινστιτούτου Reuters, το 74% των Ελλήνων ενημερώνονται πλέον από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή ενίοτε σχολιάζουν ειδήσεις. Το ποσοστό αυτό αποτελεί ρεκόρ για την Ελλάδα, σε μία χώρα που οι κάτοικοί της (ιδιαίτερα μεγάλης ηλικίας) δεν ήταν εξοικειωμένοι με το ίντερνετ.



Παράλληλα εξίσου μεγάλη είναι και η δυσπιστία των Ελλήνων ως προς τα ΜΜΕ γενικότερα, καθώς σύμφωνα με την ίδια έρευνα μόνο ένα απειροελάχιστο 7% πιστεύει πως τα ΜΜΕ είναι και δρουν ανεξάρτητα. Οι Έλληνες που ενημερώνονται στο διαδίκτυο στρέφονται προς καινούργιες ενημερωτικές σελίδες που δημιουργήθηκαν online (digital-born outlets) αντί να επισκέπτονται τις σελίδες των παραδοσιακών brands, σε αντίθεση με ό,τι συμβαίνει στις περισσότερες χώρες, δείχνοντας παράλληλα την απαξίωσή τους προς την ελληνική τηλεόραση και την ποιότητα των προγραμμάτων της.

 
 
 
Πηγή: http://www.el.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου