Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2017

Και λίγο γέλιο




Ο πολιτικός είναι σαν τον λόξυγγα.

Και δεν σε αφήνει να μιλήσεις και δεν χρησιμεύει σε τίποτα άλλο.



– Ευτυχώς που μεγαλώσαμε και δεν γίναμε αυτό που θέλαμε.
– Γιατί ρε συ;

– Φαντάζεσαι μια Ελλάδα γεμάτη άνεργους αστροναύτες;



Όταν κλέβεις το κράτος, ονομάζεται κλοπή. Όταν σε κλέβει το κράτος, ονομάζεται νομοσχέδιο.



Στην Ελλάδα, η φοροδιαφυγή είναι σαν την πορδή.
Σε ενοχλεί μόνο όταν δεν είναι η δική σου.



– Έχω μια περίεργη αισιοδοξία σήμερα.
– Δες ειδήσεις να σου περάσει.



– Ωραίο αμάξι!, είπα στο αφεντικό μου για την καινούργια του BMW.
Μου απαντάει :
– Δούλεψε σκληρά, ξέχνα τις απεργίες και θα πάρω ακόμα καλύτερο του χρόνου.


Φήμες λένε ότι ο ΕΟΠΥΥ θα μετονομαστεί σε ΙΚΕΑ.
Σλόγκαν; “Θεραπεύσου μόνος σου”…



Πάμε για καφέ; Βαρέθηκα τόση ώρα να κάνουμε ψώνια και να κοιτάμε βιτρίνες
Κυρία μου είστε σίγουρα γυναίκα;



Εμένα που όταν παίρνω χρήματα τα εξαφανίζω αμέσως, γιατί δεν με λένε μάγο;



Πηγή: https://www.asteiatoras.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.