Τρίτη, 7 Φεβρουαρίου 2017

Και λίγο γέλιο




Ο πολιτικός είναι σαν τον λόξυγγα.

Και δεν σε αφήνει να μιλήσεις και δεν χρησιμεύει σε τίποτα άλλο.



– Ευτυχώς που μεγαλώσαμε και δεν γίναμε αυτό που θέλαμε.
– Γιατί ρε συ;

– Φαντάζεσαι μια Ελλάδα γεμάτη άνεργους αστροναύτες;



Όταν κλέβεις το κράτος, ονομάζεται κλοπή. Όταν σε κλέβει το κράτος, ονομάζεται νομοσχέδιο.



Στην Ελλάδα, η φοροδιαφυγή είναι σαν την πορδή.
Σε ενοχλεί μόνο όταν δεν είναι η δική σου.



– Έχω μια περίεργη αισιοδοξία σήμερα.
– Δες ειδήσεις να σου περάσει.



– Ωραίο αμάξι!, είπα στο αφεντικό μου για την καινούργια του BMW.
Μου απαντάει :
– Δούλεψε σκληρά, ξέχνα τις απεργίες και θα πάρω ακόμα καλύτερο του χρόνου.


Φήμες λένε ότι ο ΕΟΠΥΥ θα μετονομαστεί σε ΙΚΕΑ.
Σλόγκαν; “Θεραπεύσου μόνος σου”…



Πάμε για καφέ; Βαρέθηκα τόση ώρα να κάνουμε ψώνια και να κοιτάμε βιτρίνες
Κυρία μου είστε σίγουρα γυναίκα;



Εμένα που όταν παίρνω χρήματα τα εξαφανίζω αμέσως, γιατί δεν με λένε μάγο;



Πηγή: https://www.asteiatoras.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου