ΓΙΑΤΙ ΞΕΠΟΥΛΑΝΕ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΣΤΗ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ
ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ…
Όταν πριν ένα χρόνο περίπου έσκασε το σχέδιο σύνδεσης Αξιού - Μοράβα - Δούναβη, δημιουργώντας τη Νέα Πλωτή Οδό που θα ενοποιήσει τον Δούναβη με το λιμάνι της Θεσσαλονίκης μέσω της Σερβίας (Μοράβας), της ΠΓΔΜ (Βαρδάρης) και της Ελλάδας (Αξιός), όλοι οι ενδιαφερόμενοι είχαν κατανοήσει ότι βρίσκονταν σε εξέλιξη υπόγειες διεργασίες επίλυσης του Σκοπιανού εις βάρος φυσικά της Ελλάδας.
Το Βερολίνο έπρεπε πάση θυσία να αποκτήσει πρόσβαση στο Αιγαίο και αυτό θα συνέβαινε μόνο με ακρωτηριασμό της χώρας μας και με δημιουργία ανεξάρτητης περιφέρειας Μακεδονίας εντός της ΕΕ. Δημιούργησαν λοιπόν τα Σκόπια, γαλούχησαν γενιές σκοπιανών με αλυτρωτισμούς «για να λυθεί» κάποια στιγμή εις βάρος μας το θέμα και να τεθούν τα θεμέλια διαμελισμού της χώρας. Ο Δούναβης είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος ποταμός της Ευρώπης. Πηγάζει από τον Μέλανα Δρυμό στη Γερμανία, διασχίζει αρκετές πρωτεύουσες της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης και καταλήγει στη Μαύρη Θάλασσα μέσα από τη Ρουμανία. Δηλαδή, είναι μία ποτάμια οδός τεράστιας οικονομικής και εμπορικής σημασίας.
Πρόκειται για ένα φιλόδοξο αναπτυξιακό σχέδιο που ανοίγει νέους ορίζοντες στις μεταφορές εμπορευμάτων και ανθρώπων με κεντρικό κόμβο διακίνησης φορτίων από και προς την Ευρώπη.
Στόχος του έργου είναι η διασύνδεση της Μεσογείου με την Κεντρική Ευρώπη
μέσω υδάτινων δρόμων, έτσι ώστε τα φορτία να μεταφέρονται από τις αγορές της Κίνας συντομότερα και με χαμηλότερο κόστος.
Σύμφωνα με τις προμελέτες που έχει εκπονήσει το υπουργείο Φυσικών Πόρων, Ορυχείων και Χωροταξίας της Σερβίας, το κανάλι θα έχει συνολικό μήκος 650 χλμ. και θα απαιτηθούν εκβαθύνσεις και διαπλατύνσεις στο μεγαλύτερο τμήμα της κοίτης των ποταμών Μοράβα (346 χλμ.) και Αξιού (275 χλμ). Δύσκολα σημεία των ποταμιών θα παρακαμφθούν με τεχνητές διώρυγες, ενώ κοντά στα σύνορα Σερβίας και Σκοπίων προβλέπεται κατασκευή τεχνητού καναλιού 30 χλμ. που θα ενώνει τον Μοράβα με τον Αξιό.
Όσον αφορά το ελληνικό τμήμα του καναλιού, θα έχει μήκος 73 χλμ. και θα καταλήγει στον Θερμαϊκό, όπου θα λειτουργεί λιμάνι terminal. Τα 57 χλμ. θα είναι εντός της φυσικής κοίτης του ποταμού, ενώ τα υπόλοιπα μέχρι τη Θεσσαλονίκη θα γίνονται σε τεχνητό κανάλι εντός του ποταμού.
Δεν είναι πάντως η πρώτη φορά που η πλωτή ένωση της Θεσσαλονίκης με το Βελιγράδι και από εκεί με την Κεντρική Ευρώπη τίθεται επί τάπητος.
Στα μέσα του 19ου αιώνα, και μετά την ίδρυση της ισχυρής Αυστροουγγρικής Αυτοκρατορίας, η Βιέννη ξεκίνησε τον σχεδιασμό ενός μεγαλόπνοου έργου για τη διασύνδεση με το Αιγαίο με την υποστήριξη μεγάλων εταιρειών ναυσιπλοΐας που εκπόνησαν σχετικές προμελέτες. Ωστόσο η κατάρρευση της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας στα Βαλκάνια, με τους Βαλκανικούς Πολέμους το 1912 και το 1913, η χάραξη νέων συνόρων στην περιοχή, η κήρυξη του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου το 1914 και η διάλυση της Αυστροουγγαρίας είχαν ως αποτέλεσμα να παραμείνει ο σχεδιασμός στα χαρτιά. Παραμονές του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου η ιδέα για την πλωτή ένωση Αξιού – Μοράβα – Δούναβη τέθηκε εκ νέου, με τον Ιωάννη Μεταξά να είναι κάθετα αντίθετος, με το σκεπτικό ότι το πλωτό ποτάμι μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για πολεμικούς – επιθετικούς σκοπούς από την τότε ισχυρή Γερμανία και τους συμμάχους της. Στις αρχές της δεκαετίας του 1970, λόγω και της τότε πετρελαϊκής κρίσης, η πρόταση για πλωτή διασύνδεση της Κεντρικής Ευρώπης με το Αιγαίο επανήλθε στην επιφάνεια με πρωτοβουλία του ΟΗΕ, που μέσω της UNIDO -οργανισμού για τη βιομηχανική ανάπτυξη- είχε εκπονήσει λεπτομερέστατες μελέτες για τη σύνδεση του Δούναβη με τον Μοράβα και από εκεί μέσω του Αξιού με το Αιγαίο. Μάλιστα, στο νέο χωροταξικό σχέδιο της Θεσσαλονίκης, που συντασσόταν την ίδια περίοδο, προβλεπόταν και λιμένας της προτεινόμενης διώρυγας.
ΓΙΑΤΙ ΚΑΙΓΟΝΤΑΙ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΗΠΑ ΓΙΑ ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ?
Μα πως θα μεταφερθούν τα κυπριακά και ελληνικά κοιτάσματα που θα βγουν προς εξόρυξη προς την Κεντρική Ευρώπη; Πως θα γίνει η αποδέσμευση από τους Ρώσους;
Mε τάνκερ μεταφοράς LNG και σύνδεσης Αξιού – Δούναβη.
Έχει ιδιαίτερη αξία να τονισθεί εδώ ότι, σύμφωνα με Σκοπιανούς, οι ΗΠΑ έκτισαν στα Σκόπια την τρίτη μεγαλύτερη σε μέγεθος πρεσβεία τους σε όλον τον κόσμο.
Σε τι θα χρειασθεί μια τόσο μεγάλη πρεσβεία στα Σκόπια;
O Koτζιάς εξήγησε ότι η επίλυση του προβλήματος με τα Σκόπια έχει για μας όφελος οικονομικό, πολιτικό και γεωστρατηγικό. Είπε ότι η περιοχή θα ανθίσει οικονομικά. Ο Κοτζιάς λοιπόν αναφέρεται στο σχέδιο αυτό.
Στη βαλίτσα του η συμφωνία περιέχει και ειδικές προβλέψεις που όπως ισχυρίζεται και αυτός και το ελληνικό ΥΠΕΞ θα οδηγήσουν την «ΠΓΔΜ να εξελιχθεί σε ένα είδος καντονίου για την Ελλάδα». Ειδικές αναπτυξιακές ρήτρες, οικονομικών και εμπορικών συναλλαγών προβλέπει το σχέδιο για το Σκοπιανό. Το «παιχνίδι» είναι στημένο εδώ και πολύ καιρό. Εφόσον όπως φαίνεται , ο ΣΥΡΙΖΑ μαζί με τους άλλους «πρόθυμους» επιτύχει τελικά, χωρίς να λάβει την γνώμη των εκατομμυρίων Ελλήνων, μια επαίσχυντη ονομασία με παράγωγό την λέξη «Μακεδονία», ο κίνδυνος για την Ελλάδα είναι τεράστιος.
Διότι το σχέδιο της νέας τάξης είναι «βρώμικο –ύπουλο-και αντεθνικό» και είναι το εξής:
Η «γερμανοκρατούμενες» Βρυξέλλες επιθυμούν μια ευρωπαϊκή αυτοκρατορία με επιρροή έως την Μ.Ανατολή και την Β. Αφρική.
Η ΕΕ επιθυμεί να μετατραπεί το συντομότερο δυνατό σε μια «ευρωπαϊκή αυτοκρατορία» στα πρότυπα της «Αγίας Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας» του Καρλομάγνου ( τον οποίο σημειωτέον εκθειάζουν οι Γερμανοί), επεκτείνοντας την επιρροή τους έως την Μέση Ανατολή και την Αφρική.
Αυτό είναι το συμπέρασμα Βρετανών αλλά και Ρώσων γεωπολιτικών αναλυτών, και μαζί με τις πληροφορίες εκ Βρυξελλών, μας οδηγούν στο συμπέρασμα ότι σχεδιάζεται επιμελώς μια «νέα ευρωπαϊκή ηγεμονική δύναμη».
Η συνέχεια αφορά το περιβόητο σχέδιο της Ευρώπης των «περιφερειών» και της κατάργησης των εθνικών συνόρων με την πρόσμιξη όλων των λαών σε μια απέραντη «ευρωπαϊκή αυτοκρατορία». Σε αυτήν την περίπτωση και εφόσον τα Σκόπια εισέλθουν που θα εισέλθουν στην ΕΕ, οι Βρυξέλλες σχεδιάσουν μελλοντικά για παράδειγμα την «περιφέρεια Μακεδονίας», που αυτή θα συμπεριλάμβανε εδάφη την Ελλάδος και της ΠΓΔΜ .
Θα έχουμε κατάργηση των εθνικών συνόρων τα οποία θα αντικαταστήσουν αυτούσιες περιφέρειες «κομμένες και ραμμένες» στα συμφέροντα του ιερατείου των Βρυξελλών.
Άλλωστε έχουμε ήδη την Ευρωπαϊκή Επιτροπή των Περιφερειών στην έδρα της ΕΕ στο Βέλγιο , η οποία επεξεργάζεται το σχέδιο αυτό εδώ και χρόνια.
Υπενθυμίζουμε ότι ο επικεφαλής του SPD Μάρτιν Σουλτς δήλωσε πρόσφατα κατά την διάρκεια συνεδρίου του κόμματος, ότι ο μόνος τρόπος οι Σοσιαλδημοκράτες να κερδίσουν τη στήριξη των πολιτών είναι αν προσφέρουν ένα ξεκάθαρο όραμα για την Ευρώπη και ζήτησε να υπάρξει στενότερη συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Ένωση, με στόχο να δημιουργηθούν ως το 2025 οι «Ηνωμένες Πολιτείες της Ευρώπης». Πρόσθεσε μάλιστα πως οι χώρες που δεν συμφωνούν, θα πρέπει να φύγουν από την ένωση.
Ας μην γελιόμαστε αυτό που «έρχεται» είναι ενδεχομένως ακόμη χειρότερο και από τα μνημόνια και αφορά την παράδοση της ελληνικής εθνικής κυριαρχίας στους Γερμανούς στο όνομα της κοινής ευρωπαϊκής «άμυνας».
ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ…
Όταν πριν ένα χρόνο περίπου έσκασε το σχέδιο σύνδεσης Αξιού - Μοράβα - Δούναβη, δημιουργώντας τη Νέα Πλωτή Οδό που θα ενοποιήσει τον Δούναβη με το λιμάνι της Θεσσαλονίκης μέσω της Σερβίας (Μοράβας), της ΠΓΔΜ (Βαρδάρης) και της Ελλάδας (Αξιός), όλοι οι ενδιαφερόμενοι είχαν κατανοήσει ότι βρίσκονταν σε εξέλιξη υπόγειες διεργασίες επίλυσης του Σκοπιανού εις βάρος φυσικά της Ελλάδας.
Το Βερολίνο έπρεπε πάση θυσία να αποκτήσει πρόσβαση στο Αιγαίο και αυτό θα συνέβαινε μόνο με ακρωτηριασμό της χώρας μας και με δημιουργία ανεξάρτητης περιφέρειας Μακεδονίας εντός της ΕΕ. Δημιούργησαν λοιπόν τα Σκόπια, γαλούχησαν γενιές σκοπιανών με αλυτρωτισμούς «για να λυθεί» κάποια στιγμή εις βάρος μας το θέμα και να τεθούν τα θεμέλια διαμελισμού της χώρας. Ο Δούναβης είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος ποταμός της Ευρώπης. Πηγάζει από τον Μέλανα Δρυμό στη Γερμανία, διασχίζει αρκετές πρωτεύουσες της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης και καταλήγει στη Μαύρη Θάλασσα μέσα από τη Ρουμανία. Δηλαδή, είναι μία ποτάμια οδός τεράστιας οικονομικής και εμπορικής σημασίας.
Πρόκειται για ένα φιλόδοξο αναπτυξιακό σχέδιο που ανοίγει νέους ορίζοντες στις μεταφορές εμπορευμάτων και ανθρώπων με κεντρικό κόμβο διακίνησης φορτίων από και προς την Ευρώπη.
Στόχος του έργου είναι η διασύνδεση της Μεσογείου με την Κεντρική Ευρώπη
μέσω υδάτινων δρόμων, έτσι ώστε τα φορτία να μεταφέρονται από τις αγορές της Κίνας συντομότερα και με χαμηλότερο κόστος.
Σύμφωνα με τις προμελέτες που έχει εκπονήσει το υπουργείο Φυσικών Πόρων, Ορυχείων και Χωροταξίας της Σερβίας, το κανάλι θα έχει συνολικό μήκος 650 χλμ. και θα απαιτηθούν εκβαθύνσεις και διαπλατύνσεις στο μεγαλύτερο τμήμα της κοίτης των ποταμών Μοράβα (346 χλμ.) και Αξιού (275 χλμ). Δύσκολα σημεία των ποταμιών θα παρακαμφθούν με τεχνητές διώρυγες, ενώ κοντά στα σύνορα Σερβίας και Σκοπίων προβλέπεται κατασκευή τεχνητού καναλιού 30 χλμ. που θα ενώνει τον Μοράβα με τον Αξιό.
Όσον αφορά το ελληνικό τμήμα του καναλιού, θα έχει μήκος 73 χλμ. και θα καταλήγει στον Θερμαϊκό, όπου θα λειτουργεί λιμάνι terminal. Τα 57 χλμ. θα είναι εντός της φυσικής κοίτης του ποταμού, ενώ τα υπόλοιπα μέχρι τη Θεσσαλονίκη θα γίνονται σε τεχνητό κανάλι εντός του ποταμού.
Δεν είναι πάντως η πρώτη φορά που η πλωτή ένωση της Θεσσαλονίκης με το Βελιγράδι και από εκεί με την Κεντρική Ευρώπη τίθεται επί τάπητος.
Στα μέσα του 19ου αιώνα, και μετά την ίδρυση της ισχυρής Αυστροουγγρικής Αυτοκρατορίας, η Βιέννη ξεκίνησε τον σχεδιασμό ενός μεγαλόπνοου έργου για τη διασύνδεση με το Αιγαίο με την υποστήριξη μεγάλων εταιρειών ναυσιπλοΐας που εκπόνησαν σχετικές προμελέτες. Ωστόσο η κατάρρευση της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας στα Βαλκάνια, με τους Βαλκανικούς Πολέμους το 1912 και το 1913, η χάραξη νέων συνόρων στην περιοχή, η κήρυξη του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου το 1914 και η διάλυση της Αυστροουγγαρίας είχαν ως αποτέλεσμα να παραμείνει ο σχεδιασμός στα χαρτιά. Παραμονές του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου η ιδέα για την πλωτή ένωση Αξιού – Μοράβα – Δούναβη τέθηκε εκ νέου, με τον Ιωάννη Μεταξά να είναι κάθετα αντίθετος, με το σκεπτικό ότι το πλωτό ποτάμι μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για πολεμικούς – επιθετικούς σκοπούς από την τότε ισχυρή Γερμανία και τους συμμάχους της. Στις αρχές της δεκαετίας του 1970, λόγω και της τότε πετρελαϊκής κρίσης, η πρόταση για πλωτή διασύνδεση της Κεντρικής Ευρώπης με το Αιγαίο επανήλθε στην επιφάνεια με πρωτοβουλία του ΟΗΕ, που μέσω της UNIDO -οργανισμού για τη βιομηχανική ανάπτυξη- είχε εκπονήσει λεπτομερέστατες μελέτες για τη σύνδεση του Δούναβη με τον Μοράβα και από εκεί μέσω του Αξιού με το Αιγαίο. Μάλιστα, στο νέο χωροταξικό σχέδιο της Θεσσαλονίκης, που συντασσόταν την ίδια περίοδο, προβλεπόταν και λιμένας της προτεινόμενης διώρυγας.
ΓΙΑΤΙ ΚΑΙΓΟΝΤΑΙ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΗΠΑ ΓΙΑ ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ?
Μα πως θα μεταφερθούν τα κυπριακά και ελληνικά κοιτάσματα που θα βγουν προς εξόρυξη προς την Κεντρική Ευρώπη; Πως θα γίνει η αποδέσμευση από τους Ρώσους;
Mε τάνκερ μεταφοράς LNG και σύνδεσης Αξιού – Δούναβη.
Έχει ιδιαίτερη αξία να τονισθεί εδώ ότι, σύμφωνα με Σκοπιανούς, οι ΗΠΑ έκτισαν στα Σκόπια την τρίτη μεγαλύτερη σε μέγεθος πρεσβεία τους σε όλον τον κόσμο.
Σε τι θα χρειασθεί μια τόσο μεγάλη πρεσβεία στα Σκόπια;
O Koτζιάς εξήγησε ότι η επίλυση του προβλήματος με τα Σκόπια έχει για μας όφελος οικονομικό, πολιτικό και γεωστρατηγικό. Είπε ότι η περιοχή θα ανθίσει οικονομικά. Ο Κοτζιάς λοιπόν αναφέρεται στο σχέδιο αυτό.
Στη βαλίτσα του η συμφωνία περιέχει και ειδικές προβλέψεις που όπως ισχυρίζεται και αυτός και το ελληνικό ΥΠΕΞ θα οδηγήσουν την «ΠΓΔΜ να εξελιχθεί σε ένα είδος καντονίου για την Ελλάδα». Ειδικές αναπτυξιακές ρήτρες, οικονομικών και εμπορικών συναλλαγών προβλέπει το σχέδιο για το Σκοπιανό. Το «παιχνίδι» είναι στημένο εδώ και πολύ καιρό. Εφόσον όπως φαίνεται , ο ΣΥΡΙΖΑ μαζί με τους άλλους «πρόθυμους» επιτύχει τελικά, χωρίς να λάβει την γνώμη των εκατομμυρίων Ελλήνων, μια επαίσχυντη ονομασία με παράγωγό την λέξη «Μακεδονία», ο κίνδυνος για την Ελλάδα είναι τεράστιος.
Διότι το σχέδιο της νέας τάξης είναι «βρώμικο –ύπουλο-και αντεθνικό» και είναι το εξής:
Η «γερμανοκρατούμενες» Βρυξέλλες επιθυμούν μια ευρωπαϊκή αυτοκρατορία με επιρροή έως την Μ.Ανατολή και την Β. Αφρική.
Η ΕΕ επιθυμεί να μετατραπεί το συντομότερο δυνατό σε μια «ευρωπαϊκή αυτοκρατορία» στα πρότυπα της «Αγίας Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας» του Καρλομάγνου ( τον οποίο σημειωτέον εκθειάζουν οι Γερμανοί), επεκτείνοντας την επιρροή τους έως την Μέση Ανατολή και την Αφρική.
Αυτό είναι το συμπέρασμα Βρετανών αλλά και Ρώσων γεωπολιτικών αναλυτών, και μαζί με τις πληροφορίες εκ Βρυξελλών, μας οδηγούν στο συμπέρασμα ότι σχεδιάζεται επιμελώς μια «νέα ευρωπαϊκή ηγεμονική δύναμη».
Η συνέχεια αφορά το περιβόητο σχέδιο της Ευρώπης των «περιφερειών» και της κατάργησης των εθνικών συνόρων με την πρόσμιξη όλων των λαών σε μια απέραντη «ευρωπαϊκή αυτοκρατορία». Σε αυτήν την περίπτωση και εφόσον τα Σκόπια εισέλθουν που θα εισέλθουν στην ΕΕ, οι Βρυξέλλες σχεδιάσουν μελλοντικά για παράδειγμα την «περιφέρεια Μακεδονίας», που αυτή θα συμπεριλάμβανε εδάφη την Ελλάδος και της ΠΓΔΜ .
Θα έχουμε κατάργηση των εθνικών συνόρων τα οποία θα αντικαταστήσουν αυτούσιες περιφέρειες «κομμένες και ραμμένες» στα συμφέροντα του ιερατείου των Βρυξελλών.
Άλλωστε έχουμε ήδη την Ευρωπαϊκή Επιτροπή των Περιφερειών στην έδρα της ΕΕ στο Βέλγιο , η οποία επεξεργάζεται το σχέδιο αυτό εδώ και χρόνια.
Υπενθυμίζουμε ότι ο επικεφαλής του SPD Μάρτιν Σουλτς δήλωσε πρόσφατα κατά την διάρκεια συνεδρίου του κόμματος, ότι ο μόνος τρόπος οι Σοσιαλδημοκράτες να κερδίσουν τη στήριξη των πολιτών είναι αν προσφέρουν ένα ξεκάθαρο όραμα για την Ευρώπη και ζήτησε να υπάρξει στενότερη συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Ένωση, με στόχο να δημιουργηθούν ως το 2025 οι «Ηνωμένες Πολιτείες της Ευρώπης». Πρόσθεσε μάλιστα πως οι χώρες που δεν συμφωνούν, θα πρέπει να φύγουν από την ένωση.
Ας μην γελιόμαστε αυτό που «έρχεται» είναι ενδεχομένως ακόμη χειρότερο και από τα μνημόνια και αφορά την παράδοση της ελληνικής εθνικής κυριαρχίας στους Γερμανούς στο όνομα της κοινής ευρωπαϊκής «άμυνας».
Πηγή: https://katohika.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.