Δευτέρα 23 Μαΐου 2016

Πώς το Facebook συλλέγει εύκολα πληροφορίες για τον κάθε χρήστη

Αντί για «dislike» το Facebook, εδώ και μερικούς μήνες, έδωσε την δυνατότητα στους χρήστες μέσω έξι εικονιδίων να δηλώνουν ότι νιώθουν σοκ, λύπη, θυμό και αγάπη.

Γιατί όμως το Facebook δημιούργησε μόνο έξι εικονίδια; Απάντηση σε αυτό το ερώτημα έδωσε η Βελγική Αστυνομία, σύμφωνα με την οποία το Facebook με την χρήση λιγότερων εικονιδίων μπορεί να αποκρυπτογραφήσει καλύτερα τον χαρακτήρα του κάθε χρήστη ξεχωριστά.

Έτσι λοιπόν, το Facebook έχει την δυνατότητα να στοχεύει διαφημιστικά σε συγκεκριμένους χρήστες, ανάλογα με τις πληροφορίες που έχει συλλέξει για τον καθένα, αξιοποιώντας τις πληροφορίες για το πώς αυτός αντιδρά στα ποστ.

Μάλιστα, η αστυνομία του Βελγίου προτείνει στους χρήστες του διαδικτύου, μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της, να αποφεύγουν να χρησιμοποιούν τα συγκεκριμένα εικονίδια.
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.