Πέμπτη 14 Μαρτίου 2013

Γιατί οι Κινέζοι… λατρεύουν τα ελληνικά λιμάνια


Το φαινόμενο δεν είναι τωρινό. Ωστόσο, στο αμέσως προσεχές διάστημα, αναμένεται ότι θα πάρει μεγάλες διαστάσεις. Ο λόγος αφορά στην εισαγωγή ασιατικών και κυρίως κινεζικών προϊόντων, τα οποία διατίθενται στην ελληνική και στην υπόλοιπη ευρωπαϊκή αγορά ως made in EU. Και μάλιστα με καθ” όλα νόμιμο τρόπο.

Πώς γίνεται αυτό; Στην πραγματικότητα, εισάγονται οι πρώτες ύλες από την Κίνα, και στη συνέχεια «συναρμολογούνται» στην Ελλάδα. Επειδή ακριβώς η τελική διαδικασία της παραγωγής λαμβάνει χώρα επί ευρωπαϊκού εδάφους, το προϊόν δεν είναι made in China, αλλά made in Greece. Και κάπως έτσι φτάνει στα ράφια των σούπερ μάρκετς, όπου ο αγοραστής τα επιλέγει ως …ελληνικά.

Πού γίνεται όλη αυτή η διαδικασία; Σε μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους, πέριξ του Πειραιά, ο οποίος, αργά αλλά σταθερά, μετατρέπεται στο μεγαλύτερο διαμετακομιστικό κέντρο της Κίνας στην ΕΕ.

Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η Cosco θέλει να αναπτύξει τόσο την επένδυση της στον ΟΛΠ, καθώς αποδεικνύεται το καλύτερο ευρωπαϊκό διαβατήριο της. Το ίδιο δε, θέλει να κάνει τόσο με τον ΟΛΘ όσο και με άλλα μεγάλα ελληνικά λιμάνια. 
 
 
Πηγή: http://www.pygmi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.