Πέμπτη 8 Μαΐου 2014

Β. Γιακούνιν: «Μεγαλύτερης στρατηγικής σημασίας το λιμάνι Θεσσαλονίκης από αυτό του Πειραιά»



"Τα ρέστα τους" είναι διατεθειμένοι να δώσουν για τον Οργανισμό Λιμένος Θεσσαλονίκης οι Ρώσοι των κρατικών σιδηροδρόμων, παραιτούμενοι ταυτοχρόνως από την διεκδίκηση του ΟΛΠ (Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς).

Σύμφωνα με όσα εντυπωσιακά είπε ο πρόεδρος της κρατικής εταιρείας σιδηροδρόμων, Βλαντιμίρ Γιακούνιν, στο Συνέδριο των Οργανισμών Σιδηροδρόμων της μετασοβιετικής Κοινοπολιτείας Ανεξαρτήτων Κρατών, που διεξάγεται στην Αστανά του Καζαχστάν, "ο ΟΛΘ παρουσιάζει μεγαλύτερο ενδιαφέρον από στρατηγικής σημασίας από όλες τις άλλες προτάσεις που μελετά η εταιρεία του".

Στο περιθώριο του συνεδρίου ο επικεφαλής των «Ρωσικών Σιδηροδρόμων», Βλαντιμίρ Γιακούνιν, δήλωσε επίσης πως:

«Από την άποψη της στρατηγικής μας από κοινού με Έλληνες συναδέλφους μας, το λιμάνι της Θεσσαλονίκης έχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Αποφασίσαμε να μη διασπαρθούμε», προσθέτοντας ότι, ως εκ τούτου, η διοίκηση της «Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι» αναθεωρεί τα σχέδιά της σχετικά με τη συμμετοχή της στην ιδιωτικοποίηση του λιμένος του Πειραιά στον οποίο δεν θα συμμετάσχει.

Σημειώνεται ότι ο Βλαντιμίρ Γιακούνιν θεωρείται εκ των στενών συνεργατών και φίλων του Προέδρου Πούτιν και συγκαταλέγεται στις λίστες των προσώπων, που υπέστησαν κυρώσεις για την Ουκρανία, εκ μέρους της Δύσης.

Σύμφωνα με τον επικεφαλής των Ρωσικών Σιδηροδρόμων, είναι προς το παρόν νωρίς για να υπάρξει αναφορά σε κάποιες χρονικές προθεσμίες εντός των οποίων θα γίνει γνωστός ο νικητής του διαγωνισμού για την εν λόγω ιδιωτικοποίηση.

«Οι Έλληνες τώρα μόνοι τους προσδιορίζουν και πιθανόν θα μετακινήσουν τις προθεσμίες αυτές, αλλά νομίζω ότι εντός ενός μηνός θα αποφασίσουν παρόλα αυτά. Εν τω μεταξύ, εμείς συνεργαζόμαστε με τους Έλληνες και με εν δυνάμει εταίρους» επισήμανε ο κ. Γιακούνιν.

Όπως αναφέρει το πρακτορείο ITAR -TASS, στο παρελθόν οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι είχαν εκφράσει το ενδιαφέρον τους για να αποκτήσουν τις εταιρείες TRAINOSE και ROSCO, καθώς και το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, η ιδιωτικοποίηση των οποίων είχε ανακοινωθεί το 2013.

Σύμφωνα με το ίδιο τηλεγράφημα, στο ελληνικό κράτος ανήκει σήμερα μερίδιο 74% στα λιμάνια Πειραιά και Θεσσαλονίκης. Ο διαγωνισμός για την πώληση του λιμένος της Θεσσαλονίκης άνοιξε στις 15 Απριλίου και οι αιτήσεις των ενδιαφερομένων επενδυτών πρέπει να κατατεθούν έως τις 5 Ιουνίου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.