Δευτέρα 23 Ιουλίου 2018

Ποια ήταν η καταγωγή του ιδρυτή των Ιαχωβάδων;

Το παρακάτω είναι απόσπασμα από το βιβλίο του Φριτζ Σπρινκμάιερ (Fritz Springmeier) «Ο ΔΟΥΡΕΙΟΣ ΙΠΠΟΣ ΤΗΣ ΜΑΣΟΝΙΑΣ – Σχέσεις Μαρτύρων του Ιεχωβά και Μασονίας», εκδόσεις ΣΤΕΡΕΩΜΑ (ο αγγλικός τίτλος είναι ‘The Watchtower and the Masons’). Ο Fritz Springmeier (γεννημένος το 1955) είναι Αμερικάνος συγγραφέας αρκετών αποκαλυπτικών βιβλίων που θεωρούνται ότι κινούνται στον χώρο της «συνομωσίας». Στο βιβλίο του περιγράφει τη σχέση του Καρόλου Τέηζ Ρώσσελ (ή Ράσσελ), (Charles Taze Russell) (1852 - 1916), γνωστού και ως ‘πάστορα Ρώσσελ, ιδρυτή της οργάνωσης των Μαρτύρων του Ιεχωβά με τον ελευθεροτεκτονισμό.

Θυμάμαι την πρώτη φορά που παρατήρησα ένα βιβλίο του ιδρυτή της αίρεσης των Μαρτύρων του Ιεχωβά. Είχε τον τίτλο “Μελέτες επί Των Γραφών” σ’ ένα εξώφυλλο κόκκινο-καφέ και ένα περίεργο σχέδιο ενός ηλιακού δίσκου με φίδια. Στο αντίτυπό μου το αριστερό φίδι είχε μια μικρή χρυσή γλώσσα που έβγαινε από το στόμα του. Το καινούριο αυτό περίεργο σύμβολο με έφερε σε σύγχυση. Αναρωτιόμουν το συμβολικό του μήνυμα. Το βιβλίο όμως του Ράσσελ δεν μου προσέφερε κανένα στοιχείο για να κατανοήσω το νόημα του σχεδίου στο εξώφυλλο. Προφανώς το νόημα ήταν γνωστό σ’ αυτούς που “γνωρίζουν” και όχι στον τυχαίο αναγνώστη.

Οι επτά τόμοι του βιβλίου του Charles Taze Russell είχαν αυτό το περίεργο φτερωτό ηλιακό δίσκο (ο έβδομος τόμος που ήταν δεμένος όπως και οι υπόλοιποι, είχε γραφεί από τον Clayton J. Woodworth και τον George Fisher).

Το ίδιο έμβλημα σε θεοσοφικό βιβλίο και Μασονικό βιβλίο που αποκαλύπτει την μασονική χρήση του φτερωτού δίσκου

Στις 15 Ιουνίου 1895 στο περιοδικό “Η Σκοπιά της Σιών” (σήμερα απλά ονομάζεται “Η Σκοπιά”). Ο Ράσσελ απαντά σε μία επιστολή ενός αναγνώστη που ρωτά για τις μυστικές εταιρίες.

Η απάντηση του Ράσσελ έχει ως εξής:

“Κατά την κρίση μου η πλειονότης των “μυστικών εταιριών” είναι απλά φιλανθρωπικές και δεν έχουν μυστικά σχέδια που είναι ανταγωνιστικά προς το γενικό δημόσιο καλό. Οι μυστικές τελετές και τελετουργίες είναι απλά “παιχνίδια των αγοριών” που απασχολούν το χρόνο και την προσοχή ατόμων που δεν έχουν υψηλότερους στόχους από αυτούς που αφορούν την παρούσα ζωή”.
 
 
Ο Ράσσελ αναφέρεται σε δυο μυστικές εταιρίες στην απάντησή του που εκδόθηκε σ’ ένα άρθρο στις 15 Ιουνίου 1895. Απαντά πως αρκετές Ρωμαιοκαθολικές Εταιρίες έχουν δόλια σχέδια και σημειώνει πως οι Ελευθεροτέκτονες “βλασφημούν” τη λατρεία.

Γράφει “Σημειώνουμε επίσης πως το Τάγμα των Ελευθεροτεκτόνων κρινόμενο από το παρελθόν του έχει κάποιο μυστικό στόχο ή σχέδιο, κάτι περισσότερο από την αδελφοσύνη και την οικονομική βοήθεια σε καιρούς ασθένειας ή θανάτου. Απ’ όσο μπορούμε να κρίνουμε υπάρχει ένας αριθμός βλασφημίας της λατρείας ή παντομίμας που συνδυάζεται με τις τελετές του τάγματος αυτού και κάποιων άλλων, τις οποίες τα μέλη δεν κατανοούν που σε πολλές όμως περιπτώσεις υπηρετούν στην ικανοποίηση της επιθυμίας για λατρεία και έτσι εμποδίζει την αναζήτηση της λατρείας του θεού σε πνεύμα και αλήθεια μέσω του Ιησού Χριστού του μόνου ενδιάμεσου και μεγάλου διδασκάλου”.

Η απάντηση του Ράσσελ είναι σημαντική. Από αυτήν συμπεραίνουμε πως: α) Ο Ράσσελ δεν αντιτίθεται στις μυστικές εταιρίες, παρά μόνο για το λόγο πως του αποσπούν χρόνο από την αποστολή του που έχει στόχο της να εμπνεύσει τον κόσμο. β) Ο Ράσσελ έχει μια πιο εσωτερική γνώση για τους Μασόνους. Γνωρίζει πώς αισθάνονται τα μέλη τους και πώς οι ανώτεροι βαθμοί προωθούν τη βλάσφημη λατρεία.

Οι ομιλίες του Ράσσελ δείχνουν μια εκπληκτικά εσωτερική γνώση της Μασονίας. Στην ομιλία του “Η επιθυμία όλων των Εθνών” που πραγματοποιήθηκε ενώπιον τρισήμισυ χιλιάδων ανθρώπων ο Ράσσελ λέει: “Ο Μεγάλος Μεσσίας.. .ο επί μακρόν αναμενόμενος...για τριάντα πέντε αιώνες σι Εβραίοι περίμεναν... οι Ελευθεροτέκτονες περίμεναν 2.500 χρόνια το ίδιο λαμπρό πρόσωπο όπως είναι ο Χιράμ Αμπίφ, ο Μεγάλος Διδάσκαλος Μασόνος, του οποίου ο θάνατος, η δόξα και η μελλοντική εμφάνιση βρίσκεται διαρκώς μπροστά τους με τα γράμματα στις κατακλείδες των αψίδων. Ισχυρίζονται πως πέθανε με βίαιο θάνατο εξ’ αιτίας της υποταγής του στα ιερά μυστικά που ενσωματώθηκαν στο Ναό του Σολομώντος. Ισχυρίζονται πως πρέπει να εμφανιστεί ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί ο μεγάλος Ναός για να μπορέσει να ολοκληρωθεί η μεγάλη του υπηρεσία στο Ισραήλ και σε όλους τους ανθρώπους. Ισχυρίζονται πως η παρουσία του αναμένεται σύντομα”. “Οι Ελευθεροτέκτονες περιμένουν επίσης το ίδιο λαμπρό άτομο στην παράδοσή τους που το ταυτίζουν με τον Χιράμ Αμπίφ, τον Μεγάλο Διδάσκαλο Μασόνο. Ο ίδιος μεγάλος μεσσίας ο Αρχάγγελος Μιχαήλ όπως και ο Μελχισεδέκ, που ήταν ιερέας και βασιλέας, ταυτίζεται με τον “Άνθρωπο Ιησού Χριστό”.

Κάποιες λέξεις για τον Χιράμ Αμπίφ όπως και κάποιοι ισχυρισμοί του Ράσσελ είναι σωστοί. Ο Κλωντ Μακ Κλουνγκ, ένας πρώην υψηλόβαθμος Μασόνος στο βιβλίο του “Γιατί εγκατέλειψα τη Μασονία” αποδεικνύει πως ο Χιράμ Αμπίφ είναι ο Θεός - Ήλιος - Κρόνος - Βάαλ. Οι Χριστιανικές Γραφές καταδικάζουν κάθε λατρεία του Ήλιου. Ο Ήλιος ήταν ένα δημοφιλές σύμβολο και για τον Ράσσελ. Ανέφερε μάλιστα πως ο αναστηθείς Χριστός βρισκόταν στο κέντρο του Ήλιου (WT R 5135).

Φαίνεται πως ο Ράσσελ δεικνύει πως οι Μασόνοι πιστεύουν πως ο Χιράμ Αμπίφ είναι Μεσσίας. Η αλήθεια είναι πως εδώ υπάρχουν περισσότερα απ’ όσα φαίνονται με την πρώτη ματιά. Ο Ράσσελ ξεκάθαρα θεωρεί τον Χιράμ Αμπίφ ως “το ίδιο άτομο” με τον Μεσσία των χριστιανών. Ενώ είναι αλήθεια πως οι Εβραίοι περιμένουν τον Μεσσία και οι Μουσουλμάνοι περιμένουν την επιστροφή του δικού τους Μεσσία, ο Χιράμ Αμπίφ είναι κάτι εντελώς διαφορετικό.

Ο Πήρσον στο “Παραδόσεις του Ελευθεροτεκτονισμού” στη σελ. 159γράφει: “Ο μύθος και οι παραδόσεις για τον Χιράμ Αμπίφ είναι ο συνδετικός κρίκος ανάμεσα στον Ελευθεροτεκτονισμό και τα Αρχαία Μυστήρια”. Στη σελ. 240 διαβάζουμε:

“Αναγνωρίζουμε στον Χιράμ Αμπίφ τον Όσιρι των Αιγυπτίων...”.

Στο βιβλίο του Σικλ “Ο Στρατηγός Άϊμαν Ρέζον και ο οδηγός των Ελευθεροτεκτόνων” στη σελ. 236 λέει: “Ο Όσιρις και ο αρχιτέκτονας από την Τύρο, Χιράμ Αμπίφ είναι ένα και το αυτό”. (Ο Όσιρις είναι ο θεός των Αιγυπτίων που μοιάζει με το Χριστό. Ένας θεός μαρτύρησε και ανεστήθη).

Ο Ράσσελ συνεχίζει να τραβά μια παράλληλη γραμμή μεταξύ του Χιράμ Αμπίφ και του Χριστού ισχυριζόμενος πως σύμφωνα με τους Μασόνους ο Χιράμ Αμπίφ μαρτύρησε χτίζοντας το ναό του Σολομώντος. «Οι χριστιανοί πίστευαν επίσης σ’ έναν μεγάλο κατασκευαστή ναού που πέθανε εξ’ αιτίας της πίστης του στα θεϊκά σχέδια για έναν πνευματικό ναό, την εκκλησία των εκλεκτών....».
 
 
μασονικό μνημείο - πυραμίδα στο Ισραήλ
Η Μεγάλη Πυραμίδα 

Η Μεγάλη Πυραμίδα και τα κρυμμένα της μηνύματα απασχόλησαν σε μεγάλο βαθμό τον Ράσσελ. Πίστευε ότι η Μεγάλη Πυραμίδα της Γκίζας χτίστηκε με «θεϊκή κατεύθυνση», με σκοπό να γίνει κατανοητή στη σύγχρονη εποχή. Υιοθέτησε και χρησιμοποίησε την σχετική έκφραση «Γραφή εν λίθοις».

Είναι γεγονός πως και ο ίδιος θάφτηκε κάτω από μια πυραμίδα. Το πιο εντυπωσιακό είναι ότι ο τάφος του Ρώσσελ είναι σε Μασονικό κοιμητήριο στην Πενσυλβανία και δίπλα ακριβώς υπάρχει ένα μεγάλο ίδρυμά τους.


Στον Γ’ τόμο των “Μελετών επί τας Γραφάς”, αφιερώνονται οι σελίδες 313-369 για να πληροφορηθούν οι αναγνώστες τα σημαντικά μηνύματα της Πυραμίδας για τον κόσμο. Ο Ράσσελ σκέπτεται πως η τελειότητά της αποδεικνύει πως ένας Μεγάλος Αρχιτέκτονας (Θεός) καθοδήγησε την κατασκευή της (σελ. 318). Ο Μόρτον Έντγκαρ, ένας Διεθνής Σπουδαστής της Βίβλου αναφέρει πως ο Πέτρι είπε: “Από διάφορες ενδείξεις φαίνεται πως οι τέκτονες σχεδίασαν...” (σελ. 54). Στη σελ. 11 “η Πυραμίδα είναι μία Βίβλος θείας καταγωγής που ανηγέρθη με σκοπό την διδασκαλία της σημαντικής αλήθειας της άπειρης σοφίας και γνώσης του Θεού”.

Στη σελ. 12 ο Σεμ ή ο Μελχισεδεκ έκτισαν τη Μεγάλη Πυραμίδα. Κατά την διάρκεια της ζωής του Ράσσελ εδίδοντο στους Βιβλικούς Σπουδαστές σχέδια πυραμίδων διαφόρων ειδών.

Όσον αφορά τη Μεγάλη Πυραμίδα, το μασονικό βιβλίο “Σημεία και Σύμβολα του Πρωταρχικού Ανθρώπου” εξηγεί: “Η Μεγάλη Πυραμίδα της Γκύζας ήταν ο πρώτος και παραμένει ο μεγαλύτερος Μασονικός Ναός του κόσμου που είναι ανοιχτός σε όλους τους Μασόνους που μπορούν να διαβάσουν συμβολικά ό,τι γράφτηκε στην εποχή του λίθου. Διδάσκουν πως όλοι οι δίκαιοι, σωστοί και αληθινοί Μασόνοι δεν έχουν τίποτε να φοβηθούν και πως ο Μεγάλος Διδάσκαλος αναμένει έτοιμος να δεχθεί με χαρά τις ψυχές αυτών που δεν απέτυχαν την ώρα της δοκιμασίας». 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.