Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2012

Νο-fly-zone στη Συρία από ΝΑΤΟ και Τουρκία - "Zώνη του λυκόφωτος" υπόσχονται οι Ρώσοι!


Στο "full' γύρισαν οι μηχανές του πολέμου αμέσως μετά το κλείσιμο της "εκκρεμότητας" των προεδρικών εκλογών στις ΗΠΑ: Το ρωσικό Ναυτικό τελικά κατεβάζει τρία (!) αρματαγωγά στην Μεσόγειο (περίπου 1200 πεζοναύτες και 110 ΤΟΜΠ-ΤΟΜΑ) με άμεση είσοδο του στόλου του Moskva στα Στενά σε ... τρεις δόσεις, ενώ ΗΠΑ και Τουρκία φαίνεται ότι έχουν καταλήξει στην απόφαση να δημιουργήσουν μια ζώνη απαγόρευσης πτήσεων στη βόρεια Συρία ανάμεσα στην τουρκική επαρχία Κίλις και το Χαλέπι, ακροβατώντας σε νομικό επίπεδο:

Όπως αναφέρεται το σχέδιο δεν χρειάζεται έγκριση από τον ΟΗΕ γιατί η απαγόρευση πτήσεων θα προέλθει ... από τα έξω προς τα μέσα, δηλαδή θα περιλαμβάνει και περιοχές της Τουρκίας και υποτίθεται ότι δεν απαιτεί έγκρισή από τον ΟΗΕ. Όπως γράφει η "Μιλλιέτ" το σχέδιο είναι έτοιμο, οι δυνάμεις είναι έτοιμες και αναμενόταν απλά το "πράσινο φως" από το νέο πρόεδρο των ΗΠΑ που θα προέκυπτε από τις χθεσινές εκλογές..

Η ζώνη στις παραμεθόριες περιοχές της Τουρκίας, θα ελέγχεται από 2 σύστημα αεράμυνας Patriot PAC-3 τα οποία θα μεταφερθούν από τις ΗΠΑ και βέβαια την τουρκική Αεροπορία η οποία έχει μετακινήσει ένα μεγάλο μέρος των αεροπορικών της δυνάμεων από τα δυτικά στα νότια αεροδρόμια.

Μια ίδια ζώνη απαγόρευσης πτήσεων σκοπεύουν οι ΗΠΑ να δημιουργήσουν στα σύνορα της Συρίας και της Ιορδανίας έτσι ώστε να τριχοτομηθεί ο εναέριος χώρος της Συρίας και να δημιουργηθούν συνθήκες επικράτησης των ισλαμιστών ανταρτών.

Την ίδια στιγμή το ρωσικό Ναυτικό προχωρά σε πολύ συγκεκριμένες κινήσεις στη ζώνη απαγόρευσης πτήσεων με απειλή για δημιουργία "ζώνης του λυκόφωτος": Σε δύο ημέρες, στις 9/11 ανακοίνωσαν ότι πρόκειται να εισέλθει το πυρηνοκίνητο καταδρομικό εκτοπίσματος 12.500 τόνων κλάσης "Slava" του Moskva στον Βόσπορο και να βγει από τα Στενά στο Αιγαίο την ίδια ημέρα.

Στην κίνησή του θα συνοδεύεται μόνο από την φρεγάτα PYTILIVIY (Νο 808) κλάσης KRIVAK και το ένα από τα δύο αρματαγωγά κλάσης Aligator, το NIKOLAY FILCHENKOV (Νο 152).

Για το δεύτερο αρματαγωγό το SARATOV (Νο 150), δόθηκε αναγγελία εισόδου στον Βόσπορο στις 11/11. Ο αρχικός ρωσικός στολίσκος θα αγκυροβολήσει σε ένα "πάγκο" νοτιοανατολικά της Λήμνου και θα περιμένει το SARATΟV, αλλά απ' ότι φαίνεται όχι μόνο.

Σε μία περίεργη κίνηση το τρίτο αρματαγωγό NOVOCHERKASSK που περιπολούσε στο Βόρειο Αιγαίο επί αρκετές ημέρες, την στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές έχει μπει στα Δαρδανέλια και οι Ρώσοι δίνουν έξοδο από εκεί στις 9/11, δηλαδή την ημέρα που θα εισέρχεται στο Βόσπορο το Moscva, αλλά δίνουν επιστροφή στο Αιγαίο του πλοίου μετά από μόλις 5-6 ημέρες, στις 14-15/11!

Προσοχή: Αναγγελία δεν σημαίνει ότι υποχρεούνται να προχωρήσουν στις παραπάνω κινήσεις, αλλά είναι βέβαιο ότι ακολουθούν ένα περίπλοκο παιχνίδι τακτικής όπου εξαρτούν τις ενέργειές του από αυτές του ΝΑΤΟ.

Επί της ουσίας, το πιθανότερο είναι να οδεύουν προς εκκένωση μάχης τα αρματαγωγά, εκτός και αν πάνε για τον ... Γ'Π.Π.! Τρία αρματαγωγά η Ρωσία ουδέποτε είχε τα τελευταία χρόνια στο Αιγαίο και στην Α.Μεσόγειο και μόνο συνηθισμένος δεν είναι ο απόπλους ολόκληρου Moskva.

Τις παραπάνω πληροφορίες τις επιβεβαιώνουν 100% στο defencenet.gr πηγές από το αρχηγείο του ρωσικού Στόλου της Μαύρης Θάλασσας, αλλά υπάρχει και μία άλλη πληροφορία που δεν έχει καταστεί δυνατόν να επιβεβαιωθεί: Το αεροπλανοφόρο Admiral Kuznetsov από τον Βόρειο Στόλο έχει λάβει εντολή για προετοιμασία απόπλου μέσα στο Νοέμβριο ή στις αρχές Δεκεμβρίου για την Μεσόγειο.

Σε μια τέτοια περίπτωση οι ρωσικές δυνάμεις που θα έχουν συγκεντρωθεί (1 αεροπλανοφόρο, 1 βαρύ καταδρομικό, 1 αντιτορπιλικό, 1 φρεγάτα, 3 αρματαγωγά, δύο πλοία ηλεκτρονικού πολέμου και διάφορα βοηθητικά) θα ξεπερνούν σε ισχύ ακόμα και την κοινή γαλλοβρετανική αρμάδα, αν θεωρήσουμε ότι το Moskva κάνει την διαφορά αφού και οι Γάλλοι έχουν το αεροπλανοφόρο "Ντε Γκολ". Από τα παραπάνω γίνεται εύκολα αντιληπτό το τι πρόκειται να ακολουθήσει...


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.