Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014

Ανεκδοτάκια της κρίσης


Η δουλειά δεν είναι ντροπή, είναι παρελθόν...
 

- Έχεις κάτι να πιούμε;
- Νερό.
- Κάτι πιο σκληρό;
- Παγάκια.


- Πόσο χρονών εισαι;

- 24.
- Α, στο άνθος της ανεργίας σου.


- Αδερφέ, πόσο το έχεις το σάντουιτς;;
- 2 €.
- Και τι βάζεις μέσα;;
- Ό,τι θες.
- Ωραία βάλε 5 σουβλάκια, 2 σαλάτες και μια μπύρα..



- Ρε μωρό μου τι μποτιλιάρισμα είναι αυτό;
- Σ' αρέσει αγάπη μου; Είναι το δώρο σου για την επέτειο μας. Η κίνηση μετράει!


Ευτυχώς τελικά μόνο 18 ευρώ κοινόχρηστα είχα...
Χαλάλι η πνευμονία.


- Τί δουλειά κάνεις;
- Είμαι ερευνητής.
- Και τι ψάχνεις;
- Δουλειά.


Για ν' ανταπεξέλθω οικονομικά ζήτησα απ' όλους τους φίλους και τις φίλες μου να τσοντάρουνε...
Αύριο ξεκινάνε γυρίσματα!!!!!!!


- Αφεντικό, πότε θα πάρουμε άδεια ;;;
- Αχαχαχαχαχαχαχα, καλό!!! Το άλλο με το πότε θα πληρωθείτε το ξέρεις ;;;


- Σήμερα έχει γενέθλια το ΠΑΣΟΚ!!
- Πόσα έκλεισε;
- ΠΟΛΛΑ!!!! Σπίτια, μαγαζιά, επιχειρήσεις......


Επίσης βρήκα φοβερή ταξιδιωτική προσφορά...
Βερμούδες με 10 ευρώ ... !!!


- Αφεντικό..φέτος θα πάρουμε άδεια;;
- Βλέπεις εκείνα τα κουτιά;
- Ναι..
- Ε, άδεια είναι.. πάρτα όλα!!


Μου χτύπησε κάποιος την πόρτα και μου ζήτησε μία μικρή δωρεά για το κολυμβητήριο της πόλης. Του έδωσα ένα ποτήρι νερό...


Επιτέλους! Φέτος θα πάω διακοπές 9 με 15.
Ξέρετε κανένα καλό μέρος για αυτές τις έξι ώρες;


Με μισθό σαν χαρτζιλίκι, θα αποκαλούμε το αφεντικό πατέρα σε λίγο.
 
 
 Σε λίγο θα πηγαίνουμε Σούπερ Μάρκετ και δεν θα αγοράζουμε τίποτα, θα κάνουμε μόνο Like.

 
 Μετά απο δύο μήνες έβαλα 50 ευρώ βενζίνη στο αυτοκίνητο και δεν έπαιρνε μπρος. Μάλλον έπαθε εγκεφαλικό απο την συγκίνηση...



- Χτες αγόρασα ένα DVD-Player!
- Ελα ρε, και πού τα βρήκες τα λεφτά;
- Πούλησα την τηλεόραση!


-Άσε ρε φίλε τι έπαθα.
-Τί ρε;
-Παρασκευή & 13 σήμερα και έχω συνέντευξη για δουλειά.
-Καλά, πιστεύεις ακόμα στις προσλήψεις;;;

 
 - Συγγνώμη αφεντικό, αλλα μου χρωστας 5 μηνες.
- Δεκτή η συγγνώμη.


-Αν η κοπέλα σου παραπονιέται ότι δεν την πάς ποτέ κάπου ακριβά,
πήγαινέ την σε ένα βενζινάδικο.


Με πήραν απ'την Hellas Online . Τους είπα "Ευχαριστώ, κλέβω Conn-X απ' τον γείτονα, δεν αλλάζω εταιρεία"...


Πλέον, ο γείτονας μου όταν κάνω φασαρία αργά το βράδυ, βγαίνει και φωνάζει: "Θα κάνεις ησυχία να κοιμηθούμε; Έχουμε ΟΑΕΔ αύριο ..."


Τα μικρά παιδιά φοβούνται το σκοτάδι. Τα μεγάλα το φως, το νερό, το τηλέφωνο, την εφορία ...


Η νέα ατάκα για καμάκι είναι:
"Ελα σπίτι μου, να σου δείξω τη συλλογή μου με τα καυσόξυλα..."
 

Ήρθε μια καινούρια στην πολυκατοικία και θέλει να ανάψει καλοριφέρ. Μαζεύουμε υπογραφές για να τη διώξουμε ...


- Άσε, στη δουλειά έχουμε γίνει Big Brother.
- Τί; Σας έβαλαν κάμερες;
- Όχι, αλλά κάθε βδομάδα έχουμε και μια αποχώρηση...



Άκουσα το πρωί μια κυρία στο λεωφορείο να λέει στο τηλέφωνο οτι θα μαγειρέψει γιουβαρλάκια και ασυνείδητα την ακολούθησα στο σπίτι της...


Φέτος τα Χριστούγεννα τα μοναδικά λαμπάκια που θα αναβοσβήνουν θα είναι του router...


Κάψανε τα αναρχοκομμούνια τους κάδους σκουπιδιών και δεν έχει ο κόσμος, πού να ψάξει για φαΐ. Nτροπή...



- Κύριε, θέλω 50 λεπτά να φάω μια τυρόπιτα .
- Τόσο πολύ; Εγώ την τρώω σε 3 λεπτά ...


- Τί κάνουν τα παιδιά σου;
- Ο ένας δικηγόρος, η άλλη δασκάλα κι ο μικρός, κέφτης .
- Και τον κρατάς σπίτι;
- Μόνον αυτός φέρνει λεφτά. Οι άλλοι είναι άνεργοι...


  Δεν καταργούνται τα δώρα Χριστουγέννων δήλωσε η Τρόικα. Απλά θα αρκεστείτε σε αυτά που θα φέρει ο Άγιος Βασίλης ...
 
 
 Και γιατί να ρίξετε τον κατώτατο μισθο στα 300 ευρω; Κάντε τον κατευθείαν σε μάρκες για συγκρουόμενα...
 
 
 - Την τελευταία φορά πλήρωσα εγώ, σειρά σου να κεράσεις.
- Ρε φίλε θα με πληρώσεις; Έχω να πάω κι άλλες παραγγελίες ...

 
- Από που θα πάρετε φέτος μολύβια για τα παιδιά;
- Από την είσοδο των ΙΚΕΑ...

 
 Επειδή έχω μείνει πολύ καιρό εκτός. Αν πάω για συνέντευξη να συζητήσω για μισθό ή...
τον καταργήσανε;

  - Δεν έχω καθόλου φίλους.
- Δοκίμασες να βάλεις πετρέλαιο...;


Τσιγάρα έχω, άρα μόλις εκμηδενίστηκαν οι πιθανότητες να βγω απόψε από το σπίτι...


ΟΑΕΔεύουμε προς την ανάπτυξη...


- Παιδιά, τι σφηνάκια πίνετε, να κεράσω;
- Μισόλιτρα...


Είμαστε η γενιά που πρόλαβε τα καλοριφέρ αναμμένα.


Το shopping πλεον εχει καταντήσει βλέπing.


Ήρθε το χαράτσι στην ανιψιά μου για το σπίτι της Barbie...


  Αλληλεγγύη χρειαζόμαστε. Όταν βγαίνετε απ' το αεροπλάνο, να δίνετε το εισιτήριο στον επόμενο...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.