Δεν είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς ότι η χθεσινή συνεδρίαση της Ιεράς Κοινότητας του Αγίου Όρους που θα συζητούσε, λέει, το ζήτημα της Ουκρανίας έγινε κατόπιν παραγγελίας του Τζέφρυ Πάιατ, σε συνεννόηση βέβαια με τον Βαρθολομαίο. Η Ιερά Κοινότητα είχε αποφανθεί στο θέμα ούτως ή άλλως με την απόφασή Της να μην στείλει αντιπροσωπεία στην ενθρόνιση του σχισματικού Επιφάνιου. Ξαφνικά όμως οι σχισματικοί βόλταραν στο Άγιον Όρος κατόπιν παραγγελιάς του Βαρθολομαίου και χτυπούσαν πόρτες και επειδή άρχισαν να τα βρίσκουν σκούρα μπήκε σε εφαρμογή το σχέδιο β, η γνωστή τακτική «της επιτροπής» -σε αυτήν την περίπτωση της συνεδρίασης- για να «κουκουλωθεί» το θέμα υπέρ του πάπα της Ανατολής.
Αυτό που με ανακατεύει είναι να βλέπω κάθε φορά τις δηλώσεις του Τιραμόλα Τζέφρυ Πάιατ, που έχει κάνει τον κόσμο άνω κάτω, να επιβεβαιώνονται λέξη προς λέξη εκ των υστέρων. Ο Τιραμόλας από τότε που πάτησε το πόδι του στην Ελλάδα έχει πάρει σβάρνα ιεράρχες, πολιτικούς και πρόσωπα σε σημαίνουσες διοικητικές θέσεις και τους έχει βάλει όλους στο τσεπάκι του.
Στην συνάντησή του με τον πολιτικό διοικητή του Άγιου Όρους Κωνσταντίνο Δήμτσα -ο οποίος αναμφισβήτητα έπαιξε καταλυτικό ρόλο στην διοργάνωση αυτής της συνεδρίασης- ο Τιραμόλας έγραψε στον λογιαριασμό του στο Twitter ότι συζήτησαν για «την βαθιά σημασία του Αγίου Όρους για την ελληνική κοινωνία και την άρρηκτη σύνδεσή του με το Οικουμενικό Πατριαρχείο».
Έρχονται τώρα οι δηλώσεις του Αντιπροσώπου της Ιεράς Κοινότητας στην Ρομφαία και επαναλαμβάνουν ακριβώς τα ίδια. «Παραμένουμε στο πλευρό του Οικουμενικού Πατριαρχείου και δεν θα ανεχθούμε την ταπείνωσή του». «Φάνηκε και σ’ αυτή την περίπτωση», σημείωσαν, ότι ο Ελληνισμός και το Οικουμενικό Πατριαρχείο έχουν το πρωτείο στην Ορθοδοξία». «Εμείς θέλουμε να διατηρηθεί η ειρήνη και η ενότητα της Εκκλησίας. Ως Αγιορείτες όμως δεν δεχόμαστε να ταπεινωθεί από κανέναν ο Ελληνισμός και το Οικουμενικό Πατριαρχείο»
Τι θλίψη είναι αυτή. Να βλέπουμε το Άγιον Όρος να εκφράζει πολιτικοποιημένο λόγο και δη της αμερικανικής ρωσοφοβικής προπαγάνδας και να ξεπέφτει σε ασυνάρτητες δηλώσεις τύπου πολιτικάντιδων, της χαμηλοτέρας μάλιστα πάστας. Ποιός ήταν αυτός ο «Αγιορείτης Μοναχός» που έκανε αυτές τις δηλώσεις στην Ρομφαία; Ονοματάκι δεν έχει; Επίσημη ανακοίνωση των πορισμάτων με υπογραφές της συνεδρίασης υπάρχει;
«Παραμένουμε στο πλευρό του Οικουμενικού Πατριαρχείου και δεν θα ανεχθούμε την ταπείνωσή του» είπε ο αντιπρόσωπος -ή όποιος τέλος πάντων- σα να επρόκειται για κάποιον ποδοσφαιρικό αγώνα. Τους εσβεσμένους Φαναριώτες που από μόνοι τους ταπεινώνουν και ξεφτιλίζουν τον Οικουμενικό Θρόνο με αυτά που κάνουν δεν τους βλέπει αυτός που το είπε; Θα συμπράξουμε δηλαδή με το ψεύδος και τις ανομίες των Φαναριωτών, θα σιωπήσουμε, θα συντηρούμε στο μυαλό μας μία απατηλή εικόνα των περασμένων μεγαλείων για να προχωρεί ανενόχλητος ο Βαρθολομαίος με τις ανομίες του;
– «Φάνηκε και σ’ αυτή την περίπτωση», σημείωσαν, «ότι ο Ελληνισμός και το Οικουμενικό Πατριαρχείο έχουν το πρωτείο στην Ορθοδοξία»
Μάλιστα. Αυτό μας μάρανε! Τι φάνηκε; Πού φάνηκε; Πως φάνηκε ότι έχουμε «το πρωτείο»; Με τις αυθαιρεσίες και τις υπόγειες διαδρομές των Φαναριωτών; Με τον διωγμό των Ορθοδόξων στην Ουκρανία; Με τον εξαναγκασμό τους να εξέλθουν από την Εκκλησία και να έλθουν σε κοινωνία με σχισματικούς και αυτοχειροτόνητους; Αυτά μας λέει «το πρωτείο» να κάνουμε; Οι αυθαιρεσίες του Βαρθολομαίου έχουν κάποια σχέση με το πρωτείο του Οικουμενικού Θρόνου όπως αυτό καθορίζεται από τους Κανόνες της Εκκλησίας; Καλοί μου άνθρωποι, όπως έλεγε και ο Βέγγος, δείτε τι ωραία τα κανόνισε ο Βαρθολομαίος να βάλει τους δικούς του να πουν αυτά που θέλει «εκ μέρους του Αγίου Όρους». Δείτε τι ωραία καπέλωσε το Άγιον Όρος με την τάχαμου συνεδρίαση της Ιεράς Κοινότητας. Είναι ξεκάθαρο σαν το γάργαρο νερό ότι αυτή η συγκεκριμένη δήλωση ήταν παραγγελιά του Βαρθολομαίου για να την ακούσουν οι Ρώσοι και οι Τοπικές Εκκλησίες που στέκονται στο πλευρό της Κανονικής Εκκλησίας στην Ουκρανία. Και βλέπουμε εδώ πως εγείρονται πάλι εντέχνως εθνοφυλετικά κριτήρια (για εμάς) και μάλιστα για ένα πολιορκημένο «Οικουμενικό Πατριαρχείο» όπως το σημερινό που ακόμη και ένας εθνοφυλετιστής με λίγο νιονιό διακρίνει ότι δημιουργεί τις προϋποθέσεις να γίνουμε ο πιο μισητός λαός στον κόσμο. Αδελφοί μου, δεν θέλω να σας μεταφέρω αυτά που διαβάζω κατά καιρούς στο διαδίκτυο για εμάς τους Έλληνες με αφορμή τα τεκταινόμενα στην Ουκρανία διότι θα σας πιάσει κατάθλιψη.
– «Εμείς θέλουμε να διατηρηθεί η ειρήνη και η ενότητα της Εκκλησίας. Ως Αγιορείτες όμως δεν δεχόμαστε να ταπεινωθεί από κανέναν ο Ελληνισμός και το Οικουμενικό Πατριαρχείο»
Δείτε αδελφοί εδώ τα φρικτά που λέγονται. Μπροστά στον Ελληνισμό και το Οικουμενικό Πατριαρχείο θυσιάζουμε την ειρήνη και την ενότητα της Εκκλησίας, λέει αυτός ο Αγιορείτης. Ναι μεν θέλουμε την ενότητα και την ειρήνη στην Εκκλησία αλλά πιο πάνω από αυτό είναι να μην ταπεινωθεί ο Ελληνισμός και το Οικουμενικό Πατριαρχείο! Αυτό μας λένε και θέλουν εμείς συγκεκριμένα οι Έλληνες να το ακούσουμε για να τυφλωθούμε από έναν υπερφίαλο και ανυπόστατο εθνικισμό, ακριβώς για να μην εναντιωθούμε στην υπονόμευση και της Ορθοδοξίας και του Ελληνισμού που επιχειρείται.
Ο Αγιορείτης είπε επίσης, «Σε όλους τους εθνικούς αγώνες οι Μοναχοί μπήκαν μπροστά για να προφυλάξουν το Άγιον Όρος, και όχι να βάλουν το Άγιον Όρος μπροστά.». Μήπως εδώ ο Αγιορείτης μας λέει ότι το Άγιον Όρος συνέπραξε και με τους εχθρούς του έθνους για να επιβιώσει και ότι αυτό κάνει και τώρα; Και συνεχίζει: «Μοναχοί μαρτύρησαν προστατεύοντας το Περιβόλι της Παναγίας! Λοιπόν σήμερα θα κάνουμε το αντίθετο;». Οι Μοναχοί μαρτύρησαν για την Πίστη, τα παραδείγματα είναι άπειρα, και η ίδια η Παναγία τους καλούσε να μαρτυρήσουν για την Πίστη. Τί είναι το Περιβόλι της Παναγιάς χωρίς την Πίστη;
Παράδειγμα το 1274, όταν ο Βέκκος καλούσε τους Αγιορείτες να ενωθούν με τον πάπα, όπως και τώρα ο Βαρθολομαίος ζητά από τους Αγιορείτες να ενωθούν με τους σχισματικούς και τους αχειροτόνητους.
Μας διηγείται ο Γέρων Γαβριήλ .
«Ο Βέκκος ο Πατριάρχης με τον Μιχαήλ τον Η’ στείλανε εδώ τους Λατίνους να πείσουν τους Πατέρες να ενωθούνε. Οι Πατέρες αντιδράσανε και τον Άγιο Κοσμά τον Πρώτο τον απαγχονίσανε, τους άλλους τους σφάξανε. Όταν μπαίνετε μέσα στο Πρωτάτο δεξιά δεν έχει ένα καντήλι; Και τι έχει το καντήλι αυτό; Δεν υπάρχει εικόνα. Έχει το μάρμαρο που κόψαν τα κεφάλια απ’ τους Πατέρες. Αυτό το είχαν έξω κι όταν χιόνιζε, εκεί δεν πήγαινε χιόνι. Έμενε έτσι ακάλυπτο. Εκεί, τους κόψαν τα κεφάλια.
Εκείνη την εποχή, έξω από το Βουλγαρικό Μοναστήρι ήταν ένα γεροντάκι και ένα βράδυ που έλεγε τους Χαιρετισμούς μπροστά στην εικόνα της Παναγίας και είπε Χαίρε Νύμφη Ανύμφευτε, του μίλησε η Παναγία και του είπε, Χαίρε κι εσύ Γέρων του Θεού.
Το γεροντάκι φοβήθηκε, ταράχθηκε. Του λέει η Παναγία,
Μην φοβάσαι. Τρέξε στο Μοναστήρι και πες στους Πατέρες ότι οι εχθροί μου και οι εχθροί του Υιού μου έρχονται, και όσοι θέλουν ας φύγουν να σωθούν, όσοι θέλουν ας μείνουν να αγωνιστούν.
Και έτρεξε το γεροντάκι και όταν το ανήγγειλε αυτό μερικοί Πατέρες φύγαν στα δάση, 26 με τον Ηγούμενο κλείστηκαν στον πύργο και η Παναγία πήγε εκεί να τους εμψυχώσει μόνη Της.
Πήγαν οι Λατίνοι και απαίτησαν να αναγνωρίσουν κεφαλή της Εκκλησίας τον πάπα. Οι Πατέρες αρνήθηκαν, λένε εμείς κεφαλή της Εκκλησίας αναγνωρίζουμε τον Κύριο ημών Ιησού Χριστό και τους κάψανε.»
«Η Ιερά Κοινότητα», συνέχισε, «έχει τη σοφία και την εμπειρία, ώστε το Άγιον Όρος να μην γίνει εργαλείο και μοχλός πίεσης για αλλότριους σκοπούς» και ότι «αυτό που προέχει είναι να διατηρηθεί η ενότητα των Ιερών Μονών και να σταλεί προς πάσα κατεύθυνση σαφές μήνυμα ότι δε θα επιτραπεί σε κανέναν η εργαλειοποίηση του Αγίου Όρους. Το Άγιον Όρος είναι για όλους».
Πραγματικά είτε θα γελάσει κανείς είτε θα κλάψει με αυτές τις δηλώσεις. Εδώ βλέπουμε σε ανοιχτή θέα την εργαλειοποίηση του Αγίου Όρους για τα πολιτικά σχέδια των αμερικανών και τις υποχθόνιες βλέψεις των Φαναριωτών και ο αντιπρόσωπος μας λέει ότι «δεν θα επιτραπεί σε κανέναν η εργαλειοποίηση του Αγίου Όρους»! Βλέπουμε ένα ξένο και αγνώριστο Άγιον Όρος με πολιτικοποιημένο λόγο, που αντιγράφει καρμπόν τις δηλώσεις του Πάιατ, την αίρεση του εθνοφυλετισμού (επειδή τώρα έτσι βολεύει) και τις παπικές φαντασιώσεις του Βαρθολομαίου και μας λέει ο αντιπρόσωπος ότι το Άγιον Όρος δεν είναι εργαλείο κανενός! Και βέβαια ο αντιπρόσωπος δεν μας εξηγεί για ποια «ενότητα» ομιλεί, διότι τούτη εδώ μοιάζει με την κίβδηλη ενότητα των οικουμενιστών, ενότητα στο ψεύδος, την ένοχη σιωπή και την υποκρισία. Και τελικά, αυτό το Άγιον Όρος που «είναι για όλους» είναι μήπως και για τους σχισματικούς και τους αυτοχειροτόνητους; Θα μας απαντήσει ο αντιπρόσωπος ή θεωρεί πως αυτό είναι κάτι που δεν πρέπει να μας αφορά;
«Συμφώνησαν μάλιστα», αναφέρει η Ρομφαία, «ότι είναι προτιμότερο να σιωπήσει αυτή την περίοδο η Ιερά Κοινότητα ώστε να μη δημιουργούνται παρερμηνείες, ενώ πρότειναν να αναμένουν να ωριμάσουν λίγο περισσότερο οι συνθήκες.»
Βέβαια! Για να μην θιχτεί ο Βαρθολομαίος και να μην αμφισβητηθεί η κυριαρχία του πάνω στο Πνευματικό Κέντρο της Ορθοδοξίας, το Άγιον Όρος «αποφάσισε» να μην πάρει θέση σε αυτό το ζήτημα που καίει σύμπασα την Εκκλησία! Όλος ο Ορθόδοξος κόσμος περιμένει από το Άγιον Όρος να πάρει θέση, και το Άγιον Όρος θεωρεί ότι δεν είναι ακόμη ώρα να πάρει θέση! Η δήλωση αυτή που μιλάει για «ωρίμανση» μου θυμίζει την άλλη δήλωση του «χάρτινου επιτελάρχη», όπως πολύ ορθώς τον αποκαλεί ένας αδελφός, του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου στην επιστημονική ημερίδα για την ψευδοσύνοδο. Είχε πει: «ο χρόνος που περνά εξωραΐζει τα πράγματα και δείχνει μόνο την ομορφιά. Κάθε μεγάλο γεγονός έχει πολλές εικόνες. Όταν περάσει ο καιρός, αυτοί που θα κάνουν την κρίση της συνόδου της Κρήτης θα βρουν κάποια καλά λόγια να πούνε, που δεν βρίσκουν οι σημερινοί»!
Αντί να μιλήσουν ξεκάθαρα για να μην «δημιουργούνται παρερμηνείες» θεωρούν ότι η σιωπή θα βοηθήσει στο να μην «δημιουργούνται παρερμηνείες»! Εγώ βγάζω το καπέλο σε αυτήν την λογική, δεν ξέρω εσείς.
Και ρωτώ ευθύς αμέσως διότι ως ποίμνιο με αφορά άμεσα.
Η αντιπροσωπεία των σχισματικών θα ξεκουμπιστεί από το Άγιον Όρος; Θα υπάρξουν και άλλες Μονές, εκτός από αυτές που ήδη γνωρίζουμε, που θα τους δεχτούν; Διότι κατά καιρούς βγαίνουν Αγιορείτες από το Άγιον Όρος για να μας «συμβουλεύσουν» για διάφορα θέματα και νομίζω ότι
Αυτό που με ανακατεύει είναι να βλέπω κάθε φορά τις δηλώσεις του Τιραμόλα Τζέφρυ Πάιατ, που έχει κάνει τον κόσμο άνω κάτω, να επιβεβαιώνονται λέξη προς λέξη εκ των υστέρων. Ο Τιραμόλας από τότε που πάτησε το πόδι του στην Ελλάδα έχει πάρει σβάρνα ιεράρχες, πολιτικούς και πρόσωπα σε σημαίνουσες διοικητικές θέσεις και τους έχει βάλει όλους στο τσεπάκι του.
Στην συνάντησή του με τον πολιτικό διοικητή του Άγιου Όρους Κωνσταντίνο Δήμτσα -ο οποίος αναμφισβήτητα έπαιξε καταλυτικό ρόλο στην διοργάνωση αυτής της συνεδρίασης- ο Τιραμόλας έγραψε στον λογιαριασμό του στο Twitter ότι συζήτησαν για «την βαθιά σημασία του Αγίου Όρους για την ελληνική κοινωνία και την άρρηκτη σύνδεσή του με το Οικουμενικό Πατριαρχείο».
Έρχονται τώρα οι δηλώσεις του Αντιπροσώπου της Ιεράς Κοινότητας στην Ρομφαία και επαναλαμβάνουν ακριβώς τα ίδια. «Παραμένουμε στο πλευρό του Οικουμενικού Πατριαρχείου και δεν θα ανεχθούμε την ταπείνωσή του». «Φάνηκε και σ’ αυτή την περίπτωση», σημείωσαν, ότι ο Ελληνισμός και το Οικουμενικό Πατριαρχείο έχουν το πρωτείο στην Ορθοδοξία». «Εμείς θέλουμε να διατηρηθεί η ειρήνη και η ενότητα της Εκκλησίας. Ως Αγιορείτες όμως δεν δεχόμαστε να ταπεινωθεί από κανέναν ο Ελληνισμός και το Οικουμενικό Πατριαρχείο»
Τι θλίψη είναι αυτή. Να βλέπουμε το Άγιον Όρος να εκφράζει πολιτικοποιημένο λόγο και δη της αμερικανικής ρωσοφοβικής προπαγάνδας και να ξεπέφτει σε ασυνάρτητες δηλώσεις τύπου πολιτικάντιδων, της χαμηλοτέρας μάλιστα πάστας. Ποιός ήταν αυτός ο «Αγιορείτης Μοναχός» που έκανε αυτές τις δηλώσεις στην Ρομφαία; Ονοματάκι δεν έχει; Επίσημη ανακοίνωση των πορισμάτων με υπογραφές της συνεδρίασης υπάρχει;
«Παραμένουμε στο πλευρό του Οικουμενικού Πατριαρχείου και δεν θα ανεχθούμε την ταπείνωσή του» είπε ο αντιπρόσωπος -ή όποιος τέλος πάντων- σα να επρόκειται για κάποιον ποδοσφαιρικό αγώνα. Τους εσβεσμένους Φαναριώτες που από μόνοι τους ταπεινώνουν και ξεφτιλίζουν τον Οικουμενικό Θρόνο με αυτά που κάνουν δεν τους βλέπει αυτός που το είπε; Θα συμπράξουμε δηλαδή με το ψεύδος και τις ανομίες των Φαναριωτών, θα σιωπήσουμε, θα συντηρούμε στο μυαλό μας μία απατηλή εικόνα των περασμένων μεγαλείων για να προχωρεί ανενόχλητος ο Βαρθολομαίος με τις ανομίες του;
– «Φάνηκε και σ’ αυτή την περίπτωση», σημείωσαν, «ότι ο Ελληνισμός και το Οικουμενικό Πατριαρχείο έχουν το πρωτείο στην Ορθοδοξία»
Μάλιστα. Αυτό μας μάρανε! Τι φάνηκε; Πού φάνηκε; Πως φάνηκε ότι έχουμε «το πρωτείο»; Με τις αυθαιρεσίες και τις υπόγειες διαδρομές των Φαναριωτών; Με τον διωγμό των Ορθοδόξων στην Ουκρανία; Με τον εξαναγκασμό τους να εξέλθουν από την Εκκλησία και να έλθουν σε κοινωνία με σχισματικούς και αυτοχειροτόνητους; Αυτά μας λέει «το πρωτείο» να κάνουμε; Οι αυθαιρεσίες του Βαρθολομαίου έχουν κάποια σχέση με το πρωτείο του Οικουμενικού Θρόνου όπως αυτό καθορίζεται από τους Κανόνες της Εκκλησίας; Καλοί μου άνθρωποι, όπως έλεγε και ο Βέγγος, δείτε τι ωραία τα κανόνισε ο Βαρθολομαίος να βάλει τους δικούς του να πουν αυτά που θέλει «εκ μέρους του Αγίου Όρους». Δείτε τι ωραία καπέλωσε το Άγιον Όρος με την τάχαμου συνεδρίαση της Ιεράς Κοινότητας. Είναι ξεκάθαρο σαν το γάργαρο νερό ότι αυτή η συγκεκριμένη δήλωση ήταν παραγγελιά του Βαρθολομαίου για να την ακούσουν οι Ρώσοι και οι Τοπικές Εκκλησίες που στέκονται στο πλευρό της Κανονικής Εκκλησίας στην Ουκρανία. Και βλέπουμε εδώ πως εγείρονται πάλι εντέχνως εθνοφυλετικά κριτήρια (για εμάς) και μάλιστα για ένα πολιορκημένο «Οικουμενικό Πατριαρχείο» όπως το σημερινό που ακόμη και ένας εθνοφυλετιστής με λίγο νιονιό διακρίνει ότι δημιουργεί τις προϋποθέσεις να γίνουμε ο πιο μισητός λαός στον κόσμο. Αδελφοί μου, δεν θέλω να σας μεταφέρω αυτά που διαβάζω κατά καιρούς στο διαδίκτυο για εμάς τους Έλληνες με αφορμή τα τεκταινόμενα στην Ουκρανία διότι θα σας πιάσει κατάθλιψη.
– «Εμείς θέλουμε να διατηρηθεί η ειρήνη και η ενότητα της Εκκλησίας. Ως Αγιορείτες όμως δεν δεχόμαστε να ταπεινωθεί από κανέναν ο Ελληνισμός και το Οικουμενικό Πατριαρχείο»
Δείτε αδελφοί εδώ τα φρικτά που λέγονται. Μπροστά στον Ελληνισμό και το Οικουμενικό Πατριαρχείο θυσιάζουμε την ειρήνη και την ενότητα της Εκκλησίας, λέει αυτός ο Αγιορείτης. Ναι μεν θέλουμε την ενότητα και την ειρήνη στην Εκκλησία αλλά πιο πάνω από αυτό είναι να μην ταπεινωθεί ο Ελληνισμός και το Οικουμενικό Πατριαρχείο! Αυτό μας λένε και θέλουν εμείς συγκεκριμένα οι Έλληνες να το ακούσουμε για να τυφλωθούμε από έναν υπερφίαλο και ανυπόστατο εθνικισμό, ακριβώς για να μην εναντιωθούμε στην υπονόμευση και της Ορθοδοξίας και του Ελληνισμού που επιχειρείται.
Ο Αγιορείτης είπε επίσης, «Σε όλους τους εθνικούς αγώνες οι Μοναχοί μπήκαν μπροστά για να προφυλάξουν το Άγιον Όρος, και όχι να βάλουν το Άγιον Όρος μπροστά.». Μήπως εδώ ο Αγιορείτης μας λέει ότι το Άγιον Όρος συνέπραξε και με τους εχθρούς του έθνους για να επιβιώσει και ότι αυτό κάνει και τώρα; Και συνεχίζει: «Μοναχοί μαρτύρησαν προστατεύοντας το Περιβόλι της Παναγίας! Λοιπόν σήμερα θα κάνουμε το αντίθετο;». Οι Μοναχοί μαρτύρησαν για την Πίστη, τα παραδείγματα είναι άπειρα, και η ίδια η Παναγία τους καλούσε να μαρτυρήσουν για την Πίστη. Τί είναι το Περιβόλι της Παναγιάς χωρίς την Πίστη;
Παράδειγμα το 1274, όταν ο Βέκκος καλούσε τους Αγιορείτες να ενωθούν με τον πάπα, όπως και τώρα ο Βαρθολομαίος ζητά από τους Αγιορείτες να ενωθούν με τους σχισματικούς και τους αχειροτόνητους.
Μας διηγείται ο Γέρων Γαβριήλ .
«Ο Βέκκος ο Πατριάρχης με τον Μιχαήλ τον Η’ στείλανε εδώ τους Λατίνους να πείσουν τους Πατέρες να ενωθούνε. Οι Πατέρες αντιδράσανε και τον Άγιο Κοσμά τον Πρώτο τον απαγχονίσανε, τους άλλους τους σφάξανε. Όταν μπαίνετε μέσα στο Πρωτάτο δεξιά δεν έχει ένα καντήλι; Και τι έχει το καντήλι αυτό; Δεν υπάρχει εικόνα. Έχει το μάρμαρο που κόψαν τα κεφάλια απ’ τους Πατέρες. Αυτό το είχαν έξω κι όταν χιόνιζε, εκεί δεν πήγαινε χιόνι. Έμενε έτσι ακάλυπτο. Εκεί, τους κόψαν τα κεφάλια.
Εκείνη την εποχή, έξω από το Βουλγαρικό Μοναστήρι ήταν ένα γεροντάκι και ένα βράδυ που έλεγε τους Χαιρετισμούς μπροστά στην εικόνα της Παναγίας και είπε Χαίρε Νύμφη Ανύμφευτε, του μίλησε η Παναγία και του είπε, Χαίρε κι εσύ Γέρων του Θεού.
Το γεροντάκι φοβήθηκε, ταράχθηκε. Του λέει η Παναγία,
Μην φοβάσαι. Τρέξε στο Μοναστήρι και πες στους Πατέρες ότι οι εχθροί μου και οι εχθροί του Υιού μου έρχονται, και όσοι θέλουν ας φύγουν να σωθούν, όσοι θέλουν ας μείνουν να αγωνιστούν.
Και έτρεξε το γεροντάκι και όταν το ανήγγειλε αυτό μερικοί Πατέρες φύγαν στα δάση, 26 με τον Ηγούμενο κλείστηκαν στον πύργο και η Παναγία πήγε εκεί να τους εμψυχώσει μόνη Της.
Πήγαν οι Λατίνοι και απαίτησαν να αναγνωρίσουν κεφαλή της Εκκλησίας τον πάπα. Οι Πατέρες αρνήθηκαν, λένε εμείς κεφαλή της Εκκλησίας αναγνωρίζουμε τον Κύριο ημών Ιησού Χριστό και τους κάψανε.»
«Η Ιερά Κοινότητα», συνέχισε, «έχει τη σοφία και την εμπειρία, ώστε το Άγιον Όρος να μην γίνει εργαλείο και μοχλός πίεσης για αλλότριους σκοπούς» και ότι «αυτό που προέχει είναι να διατηρηθεί η ενότητα των Ιερών Μονών και να σταλεί προς πάσα κατεύθυνση σαφές μήνυμα ότι δε θα επιτραπεί σε κανέναν η εργαλειοποίηση του Αγίου Όρους. Το Άγιον Όρος είναι για όλους».
Πραγματικά είτε θα γελάσει κανείς είτε θα κλάψει με αυτές τις δηλώσεις. Εδώ βλέπουμε σε ανοιχτή θέα την εργαλειοποίηση του Αγίου Όρους για τα πολιτικά σχέδια των αμερικανών και τις υποχθόνιες βλέψεις των Φαναριωτών και ο αντιπρόσωπος μας λέει ότι «δεν θα επιτραπεί σε κανέναν η εργαλειοποίηση του Αγίου Όρους»! Βλέπουμε ένα ξένο και αγνώριστο Άγιον Όρος με πολιτικοποιημένο λόγο, που αντιγράφει καρμπόν τις δηλώσεις του Πάιατ, την αίρεση του εθνοφυλετισμού (επειδή τώρα έτσι βολεύει) και τις παπικές φαντασιώσεις του Βαρθολομαίου και μας λέει ο αντιπρόσωπος ότι το Άγιον Όρος δεν είναι εργαλείο κανενός! Και βέβαια ο αντιπρόσωπος δεν μας εξηγεί για ποια «ενότητα» ομιλεί, διότι τούτη εδώ μοιάζει με την κίβδηλη ενότητα των οικουμενιστών, ενότητα στο ψεύδος, την ένοχη σιωπή και την υποκρισία. Και τελικά, αυτό το Άγιον Όρος που «είναι για όλους» είναι μήπως και για τους σχισματικούς και τους αυτοχειροτόνητους; Θα μας απαντήσει ο αντιπρόσωπος ή θεωρεί πως αυτό είναι κάτι που δεν πρέπει να μας αφορά;
«Συμφώνησαν μάλιστα», αναφέρει η Ρομφαία, «ότι είναι προτιμότερο να σιωπήσει αυτή την περίοδο η Ιερά Κοινότητα ώστε να μη δημιουργούνται παρερμηνείες, ενώ πρότειναν να αναμένουν να ωριμάσουν λίγο περισσότερο οι συνθήκες.»
Βέβαια! Για να μην θιχτεί ο Βαρθολομαίος και να μην αμφισβητηθεί η κυριαρχία του πάνω στο Πνευματικό Κέντρο της Ορθοδοξίας, το Άγιον Όρος «αποφάσισε» να μην πάρει θέση σε αυτό το ζήτημα που καίει σύμπασα την Εκκλησία! Όλος ο Ορθόδοξος κόσμος περιμένει από το Άγιον Όρος να πάρει θέση, και το Άγιον Όρος θεωρεί ότι δεν είναι ακόμη ώρα να πάρει θέση! Η δήλωση αυτή που μιλάει για «ωρίμανση» μου θυμίζει την άλλη δήλωση του «χάρτινου επιτελάρχη», όπως πολύ ορθώς τον αποκαλεί ένας αδελφός, του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου στην επιστημονική ημερίδα για την ψευδοσύνοδο. Είχε πει: «ο χρόνος που περνά εξωραΐζει τα πράγματα και δείχνει μόνο την ομορφιά. Κάθε μεγάλο γεγονός έχει πολλές εικόνες. Όταν περάσει ο καιρός, αυτοί που θα κάνουν την κρίση της συνόδου της Κρήτης θα βρουν κάποια καλά λόγια να πούνε, που δεν βρίσκουν οι σημερινοί»!
Αντί να μιλήσουν ξεκάθαρα για να μην «δημιουργούνται παρερμηνείες» θεωρούν ότι η σιωπή θα βοηθήσει στο να μην «δημιουργούνται παρερμηνείες»! Εγώ βγάζω το καπέλο σε αυτήν την λογική, δεν ξέρω εσείς.
Και ρωτώ ευθύς αμέσως διότι ως ποίμνιο με αφορά άμεσα.
Η αντιπροσωπεία των σχισματικών θα ξεκουμπιστεί από το Άγιον Όρος; Θα υπάρξουν και άλλες Μονές, εκτός από αυτές που ήδη γνωρίζουμε, που θα τους δεχτούν; Διότι κατά καιρούς βγαίνουν Αγιορείτες από το Άγιον Όρος για να μας «συμβουλεύσουν» για διάφορα θέματα και νομίζω ότι
ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΑΚΑΙΩΜΑ, ΚΑΙ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΕΛΘΕΙ ΣΕ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΥΤΟΧΕΙΡΟΤΟΝΗΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΚΟΨΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.