Από τα 241 πλοία που έχουν αναχωρήσει από ρωσικά λιμάνια το 25% ήταν ελληνικής ιδιοκτησίας
Οι Έλληνες εφοπλιστές αδιαφορούν για τις διεθνιστικές πρακτικές της κυβέρνησης και την τυφλή υπακοή στις επιταγές των ΗΠΑ και του ΝΑΤΟ, τα οποία θέλουν να ξεκινήσουν πόλεμο με την Ρωσία, προκαλώντας ταυτόχρονα φτώχεια στην Ευρώπη.
Όπως μεταδίδεται, τα ελληνικής και κινεζικής ιδιοκτησίας χύδην φορτηγά πλοία είναι εκείνα, τα οποία μεταφέρουν εμπορεύματα από τα πέντε ρωσικά λιμάνια διακίνησης άνθρακα!
Αυτό αναφέρει η Lloyd’s List Intelligence data.
Συγκεκριμένα, από 241 πλοία που έχουν αναχωρήσει από το Ust-Luga, Vostochnyy, Vanino, Nakhodka και Taman, το 25% (!!!!!!!!!!) ήταν ελληνικής ιδιοκτησίας!!!!
Ακολουθεί η Κίνα με 22%, και Νότια Κορέα με 6%, βάσει των στοιχείων.
Μεγαλύτερος προορισμός για τα φορτία ήταν η Κίνα!
Υπογραμμίζεται δε πως η πλειονότητα των χύδην φορτηγών πλοίων που ταξιδεύουν από τα μεγαλύτερα ρωσικά λιμάνια και μεταφέρουν άνθρακα ήταν panamaxes/ kamsarmaxes, ακολουθούμενα από supramax/ultramax πλοία.
Αξιοσημείωτο είναι πως η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει απαγορεύσει την αγορά, την εισαγωγή ή μεταφορά άνθρακα και άλλων στερεών ορυκτών καυσίμων από το Ρωσία από τον Αύγουστο του περασμένου έτους, σε πλαίσιο του πέμπτου γύρου κυρώσεων κατά της Ρωσίας, αλλά χαλάρωσε τους περιορισμούς τον Σεπτέμβριο.
Οι Έλληνες εφοπλιστές αδιαφορούν για τις διεθνιστικές πρακτικές της κυβέρνησης και την τυφλή υπακοή στις επιταγές των ΗΠΑ και του ΝΑΤΟ, τα οποία θέλουν να ξεκινήσουν πόλεμο με την Ρωσία, προκαλώντας ταυτόχρονα φτώχεια στην Ευρώπη.
Όπως μεταδίδεται, τα ελληνικής και κινεζικής ιδιοκτησίας χύδην φορτηγά πλοία είναι εκείνα, τα οποία μεταφέρουν εμπορεύματα από τα πέντε ρωσικά λιμάνια διακίνησης άνθρακα!
Αυτό αναφέρει η Lloyd’s List Intelligence data.
Συγκεκριμένα, από 241 πλοία που έχουν αναχωρήσει από το Ust-Luga, Vostochnyy, Vanino, Nakhodka και Taman, το 25% (!!!!!!!!!!) ήταν ελληνικής ιδιοκτησίας!!!!
Ακολουθεί η Κίνα με 22%, και Νότια Κορέα με 6%, βάσει των στοιχείων.
Μεγαλύτερος προορισμός για τα φορτία ήταν η Κίνα!
Υπογραμμίζεται δε πως η πλειονότητα των χύδην φορτηγών πλοίων που ταξιδεύουν από τα μεγαλύτερα ρωσικά λιμάνια και μεταφέρουν άνθρακα ήταν panamaxes/ kamsarmaxes, ακολουθούμενα από supramax/ultramax πλοία.
Αξιοσημείωτο είναι πως η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει απαγορεύσει την αγορά, την εισαγωγή ή μεταφορά άνθρακα και άλλων στερεών ορυκτών καυσίμων από το Ρωσία από τον Αύγουστο του περασμένου έτους, σε πλαίσιο του πέμπτου γύρου κυρώσεων κατά της Ρωσίας, αλλά χαλάρωσε τους περιορισμούς τον Σεπτέμβριο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.