Δευτέρα 15 Απριλίου 2024

Η μεγάλη «πόρνη» Βαβυλώνα «μέθυσε» και «πέφτει»! (Μέρος Β')

.... συνέχεια από μέρος Α '....

 

Ποιος δεν έχει ακούσει τη γνωστή φράση των γυναικών: «Δεν υπάρχουν πλέον άνδρες εκεί έξω»! Αυτό μπορεί να το πει μια γυναίκα ακόμα κι αν βρίσκεται μόνη της σ’ ένα στάδιο γεμάτο με άνδρες, του οποίου οι κερκίδες «γλιστράνε» από τεστοστερόνη! …Μπορεί να το πει μια γυναίκα μόνη, η οποία ψάχνει άνδρα και δίπλα της αλαλάζουν αρσενικά με φανερά συμπτώματα σεξουαλικής στέρησης! Γιατί το λέει αυτό; Λέει ψέματα; Υπερβάλει; …Όχι βέβαια! …Την αλήθεια λέει! Την αλήθεια, όμως, που αφορά την ίδια. Δεν αντιλαμβάνεται τους άνδρες γύρω της, γιατί απλούστατα δεν τους «βλέπει»! Εάν έχει στο μυαλό της κάποια συγκεκριμένα προσόντα για τις προδιαγραφές τού άνδρα, όλοι αυτοί απλά ΔΕΝ υπάρχουν! …Είτε τους «βλέπει» όλους αυτούς είτε «βλέπει» μοσχάρια στο λιβάδι να βόσκουν, είναι το ίδιο και το αυτό! …Δεν θα επιτρέψει σε ΚΑΝΕΝΑΝ από αυτούς να την πλησιάσει και να τη φλερτάρει. Θα γυρίσει στο σπίτι της μόνη της και θα συνεχίσει να έχει αυτήν την άποψη. Αυτό είναι το κατόρθωμα της Πατριαρχίας!!! …«Παίζει» με τα χαρακτηριστικά των φύλων και ρυθμίζει τις συμπεριφορές τους με τον τρόπο που συμφέρουν την εξουσία!



Έχει ανάγκη να το κάνει αυτό η Πατριαρχία, γιατί, ως σύστημα κοινωνικής λειτουργίας, είναι μια μη-φυσική κατάσταση. Η Πατριαρχία αποτελεί «επέμβαση στη λειτουργία τής φύσης» και η φύση συνήθως λειτουργεί με τον ίδιο —και απόλυτα όμοιο— τρόπο σε ΟΛΑ τα επίπεδα! Η φύση, όταν προσδίδει ένα χαρακτηριστικό, το οποίο είναι εμφανές και είναι ιδιαίτερο, δημιουργεί ταυτόχρονα και τις συνθήκες για να μην μετατρέπεται αυτό σε πρόβλημα …Να παραμένει μια χρήσιμη ιδιομορφία και να μην γίνεται «αναπηρία». Στην περίπτωση αυτήν η φύση έδωσε αυτήν τη χρήσιμη «πρεσβυωπία» στη γυναίκα, για να της προσδώσει προσήλωση στον ιερό της ρόλο! …αλλά, ταυτόχρονα, για να μην δημιουργεί η «πρεσβυωπία» αυτή πρόβλημα στον ανδρικό πληθυσμό —και άρα και στην ίδια τη γυναίκα—, την έκανε πιο μικρόσωμη από τον άνδρα! …Έδωσε στη γυναίκα αυτήν την «πρεσβυ­ω­πική» τάση, για να μην την επηρεάζει απόλυτα ένα «θολό» παρόν και να βλέπει «καθαρά» ένα πιο μακρινό μέλλον —φροντίζοντας ταυτόχρονα να μην μετατραπεί αυτό σε πρόβλημα του ανθρώπινου είδους— …Στην πραγματικότητα έδωσε απλά ένα επιπλέον «όπλο» σ’ αυτές, οι οποίες φέρουν το βάρος των αποφά­σεων που αφορούν τις επόμενες γενιές! …Αυτές, οι οποίες πρέπει να επιθυμούν να διαλέγουν πάντα το καλύτερο …με απόλυτο όριο του συμβιβασμού τους τη στασιμό­τητα, αλλά ποτέ την οπισθο­δρόμηση!

Αυτήν την «πρεσβυωπία» την προσέδωσε η φύση στη γυναίκα, για να εξασφαλίσει την επιβίωση στο ανθρώπινο είδος …Να του δώσει άγρια ένστικτα επιβίωσης, ώστε να μην κινδυνεύει με εξάλειψη …Να δημιουργήσει ανθρώπους, οι οποίοι θα αντιστέκονται μόνιμα και με αυταπάρνηση στην απλή ευχαρίστηση ή την ηδονή, όταν αυτή απειλεί την ουσία τής ανθρώπινης ύπαρξης. Επιπλέον, μέσω αυτού του χαρακτηριστικού τής γυναίκας, προσέδωσε στην ανθρωπότητα και μια επιπλέον φυσική «τάση» για πρόοδο και ανάπτυξη. Τα «θέλω» των γυναικών «σπρώχνουν» την ανθρωπότητα στην πρόοδο, εφόσον αναγκάζουν τους άνδρες να δημιουργήσουν για να τις ικανοποιήσουν. Ταυτόχρονα, για να προστατεύσει την κοινωνία απ’ αυτήν την «ιδιόμορφη» «ρύθμιση», την «εξομάλυνε» με κάποια επιπλέον ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που προσέδωσε στη γυναίκα.
 

Συμβαίνει δηλαδή αυτό που αναφέραμε πιο πάνω. Σε φυσιολογικές συνθήκες, η γυναίκα είναι κατά μέσο όρο πιο «κοντή» από τον άνδρα …Πιο κοντή στο σώμα και πιο «κοντή» σε φυσικές και πνευματικές ικανότητες —με τις εξαιρέσεις απλά να επιβεβαιώνουν τον κανόνα—. Αυτό, όμως, ΔΕΝ έγινε γιατί υπάρχει αδικία! …Αυτό έγινε για να εξουδετερωθεί η θεμελιώδης για την επιβίωση της ανθρωπό­τητας «ρύθμιση» στην οποία αναφερθήκαμε. Έκανε η φύση τη γυναίκα πιο «κοντή», για να της χαρίσει τη «θέα» ΟΛΩΝ των ανδρών! …ΟΛΟΙ οι άνδρες μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες μιας γυναίκας, εάν δεν μπουν ανάμεσά τους άλλες «μη-φυσικοί» παράμετροι! …ΟΛΟΙ οι άνδρες τού περιβάλλοντός της μπορούν να γίνουν οι «πρίγκιπές» της και με τον «όγκο» τους να της προσφέρουν την αίσθηση της ασφάλειας και άρα την εγγύηση που έχει ανάγκη για να γεννήσει χωρίς φόβο τα παιδιά της.

Οι άντρες από την πλευρά τους —και πάλι για την εύρυθμη λειτουργία τής ανθρώπινης κοινωνίας— δεν έχουν κανενός τέτοιου είδους περιορισμό …Έχουν «ανοικτό» πεδίο στην «όραση» τους —άσχετα αν οι μητέρες τους με τα «αετίσια» μάτια θεωρούν ότι τα αρσενικά παιδιά τους δεν «βλέπουν» κατά μέσο όρο πιο «μακριά» από τους δεκαπέντε πόντους …κι ως εκ τούτου έχουν την ανάγκη τους—. Ο άνδρας σε γενικές γραμμές είναι ελεύθερος να κάνει επιλογές και να παίρνει αποφάσεις με μόνο κριτήριό του την ευχαρί­στησή του, τη στιγμή που η γυναίκα έχει και την επιπλέον υποχρέωση να σκεφτεί και το «σπλάχνο» της που κάποτε θα φέρει στον κόσμο και για το οποίο πρέπει εξ’ αρχής να μεριμνήσει.

Ο άνδρας έχει μια όραση απολύτως ελεύθερη και «βλέπει» —και άρα «τσεκάρει»— ΟΛΕΣ τις γυναίκες που υπάρχουν γύρω του, ενώ η γυναίκα «βλέπει» μόνον αυτούς που βρίσκονται «πάνω» από το επίπεδο των «ματιών» της. Αυτό σημαίνει πως ΟΛΟΙ οι άνδρες —από τον πιο πλούσιο μέχρι τον πιο φτωχό— «βλέπουν» ΟΛΕΣ τις γυναίκες ως πιθανές συντρόφους τους —με μόνο κριτήριο το γούστο τους— …Ένα κριτήριο αρχικό, το οποίο εύκολα μπορεί να γίνει τελικό! Ως εκ τούτου, από την πιο πλούσια πριγκίπισσα μέχρι τη φτωχούλα γειτόνισσα που εργάζεται στο μπακάλικο της πλατείας, ΟΛΕΣ οι γυναίκες έχουν τα προσόντα να είναι υποψήφιες σύντροφοι για ΟΛΟΥΣ τους άνδρες …Από τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο! …Ό,τι λείπει από την «πριγκίπισσα», ο άνδρας δεν έχει πρόβλημα να το συμπληρώσει ο ίδιος με τα δικά του μέσα!

Αυτό, όπως αντιλαμβανόμαστε, τον διαφοροποιεί ριζικά από τη γυναίκα. Αυτό είναι κάτι που ΔΕΝ συμβαίνει με τη γυναίκα! …Η γυναίκα, επειδή «βλέπει» μόνον «πάνω» από το επίπεδο των «ματιών» της, εξαιρεί μεγάλες ομάδες ανδρών από τη θέση των υποψηφίων συντρόφων! Αναζητεί κι αυτή τον σύντροφό της με βάση το γούστο της, αλλά, κάθε φορά που κάτι τραβάει την προσοχή της, «επανεξετάζεται» η επιλογή της με βάση τα κριτήρια που αναφέραμε …Το αρχικό της κριτήριο ΔΕΝ γίνεται αυτόματα τελικό! …Το αρχικό κριτήριο είναι για να «ξεκινήσει» μια διαδικασία και όχι για να τελειώσει! …Πρέπει το ωραίο να είναι ταυτόχρονα και πιο «ψηλό» από την ίδια! …Πρέπει το ωραίο να είναι πιο ισχυρό και πιο πλούσιο από την ίδια! …Τουλάχιστον στην ίδια οικονομική κατάσταση με την ίδια!

Η γυναίκα ΔΕΝ μπορεί να λειτουρ­γήσει όπως ο άνδρας! …Δεν θέλει —ακόμα κι αν μπορεί— να «ανεβάσει» τον άνδρα «επίπεδο» με τα δικά της μέσα. Ακόμα κι αν έχει τις δυνατότητες να το κάνει αυτό, δεν είναι διατεθειμένη να καταθέσει η ίδια τα όσα λείπουν στον ωραίο άνδρα, για να γίνει ο «ψηλός» «πρίγκιπάς» της …Δεν είναι διατεθειμένη να δώσει κάτι, το οποίο θεωρεί ότι οφείλει να το μοιραστεί μόνον με τα παιδιά της. Ακόμα κι αν είναι έτοιμη να «φιλήσει» έναν «βάτραχο», θα το κάνει μόνον εάν ελπίζει ότι πίσω του κρύβεται ένας πρίγκιπας, ο οποίος απλά δεν φαίνεται πως είναι τέτοιος …Πρίγκιπας αφ’ εαυτού του και όχι ένας βάτραχος, που θα πρέπει η ίδια να τον κάνει τέτοιο! Απλά πράγματα …Η φτωχή γυναίκα, η οποία παντρεύεται έναν πλούσιο, την επόμενη ημέρα είναι πλούσια και η ίδια …Ο φτωχός άνδρας, ο οποίος παντρεύεται μια πλούσια γυναίκα, παραμένει φτωχός, που απλά ζει πλούσια λόγω συγκατοίκησης με την πλούσια.

ΑΚΡΙΒΩΣ στο σημείο αυτό παίζει τον ύπουλο ρόλο του το «διαβολικό» πατριαρχικό σύστημα. Το σύστημα, το οποίο με «ύπουλο» τρόπο και στο όνομα της δήθεν βοήθειας προσέγγισε τη γυναίκα και την έκανε σύμμαχό του, για να τη «δέσει» στα συμφέροντά του. Αυτό, το οποίο η φύση —για την τέλεια λειτουργία της— το έκανε «πιο κοντό», η Πατριαρχία το έκανε τεχνητά «πιο ψηλό»! …Αφύσικα «ψηλό»! …και αυτό, όπως είναι φυσικό, δημιουργεί αφύσικες καταστάσεις! …και αυτό είναι που προκαλεί την επιθυμητή για την Πατριαρχία δυσλειτουργία! Την ιδιαιτερότητα, δηλαδή, την οποία δημιούργησε η φύση για την ομαλή της λειτουργία, η Πατριαρχία, με την αλλαγή των γενικών συνθηκών, τη μετέ­τρεψε σε «αναπηρία» …Χάλασε δηλαδή τον ρυθμιστικό σχεδιασμό ασφάλειας τής φύσης …Κατέστρεψε τις ασφαλιστικές δικλείδες τής ανθρώπινης φύσης. Με μια ασήμαντη επέμβαση —η οποία ούτε καν φαίνεται— κατέστρεψε τη λειτουργία μιας τεράστιας «μηχανής». Με ένα μικρό «βραχυκύκλωμα» την έκανε προβληματική!

Για να το καταλάβει κάποιος αυτό, θα πρέπει να γνωρίζει πώς είναι δυνατόν με εξωτερικές επεμβάσεις να αλλάξουν οι ανθρώπινες συμπεριφορές. Γνωρίζοντας δηλαδή τις διαφορές που υπάρχουν ανάμεσα στα δύο φύλα τού ανθρώπινου είδους, μπορεί κάποιος να καταλάβει πού μπορεί να υπάρξει επέμβαση, ώστε αυτές είτε να μεγαλώσουν είτε να εξαφανιστούν, με αποτέλεσμα να χαθεί η τελειότητα του φυσικού σχεδιασμού. Αυτό ακριβώς είναι όλο το μυστικό! Το σύστημα της Πατριαρχίας γνωρίζει τα μυστικά των δύο φύλων και εκεί όπου πρέπει να υπάρχει κενό το «γεμίζει» …και εκεί όπου πρέπει να είναι συμπαγές το «διαβρώνει». Τα πάντα στηρίζονται στο γεγονός ότι, ενώ οι άνθρωποι είναι κατά κανόνα όμοιοι μεταξύ τους, τα δύο ανθρώπινα φύλα ΔΕΝ είναι! …Ο άνδρας και η γυναίκα είναι «οχήματα» που έχουν διαφορετικά χαρακτηριστικά, γιατί —ως όντα— έχουν αναλάβει διαφορετικές υποχρεώσεις!

Στα κείμενά μας συνηθίζουμε να δίνουμε παραδείγματα, για να καταστήσουμε απόλυτα κατανοητά —με τον πιο απλό κι εύκολο τρόπο— αυτά τα οποία αναλύουμε. Σ’ αυτήν την περίπτωση θα κάνουμε το ίδιο, αλλά το παράδειγμά μας θα το πάρουμε από έναν άλλο χώρο, ο οποίος φαινομενικά δεν είναι και τόσο συμβατός με τη θεματολογία μας. Όσο κι αν αυτό φανεί παράξενο, την εσκεμμένη δυσλειτουργία που προκάλεσε το πατριαρχικό σύστημα, εκμεταλλευόμενο τα φυσικά χαρακτηριστικά τής γυναίκας, μπορεί να την καταλάβει κάποιος τέλεια μ’ ένα απλό παράδειγμα, το οποίο δεν έχει καμία σχέση με τη φύση του θέματός μας. Εάν προσέξει κάποιος στα σύγχρονα αυτοκίνητα, υπάρχει εκεί ένας διακόπτης, ο οποίος ρυθμίζει τη γωνία που «πέφτει» στο δρόμο η φωτεινή δέσμη των μπροστινών φώτων. Τι ρόλο παίζει αυτός ο διακόπτης και για ποιον λόγο υπάρχει εκεί;


 

Ο ρόλος που παίζει αυτός ο διακόπτης είναι τεράστιας σημασίας, γιατί, χωρίς τη ρύθμιση που αυτός προσφέρει, μπορεί ένα αυτοκίνητο, ακόμα κι αν τα φώτα του λειτουργούν στην εντέλεια, να είναι πρακτικά «τυφλό» …Να λειτουργούν τα φώτα του κι ο χειριστής του να μην βλέπει τον δρόμο! Γιατί γίνεται αυτό; …Γιατί το αυτοκίνητο, ως όχημα μεταφοράς, δεν περιορίζεται μόνον στη μεταφορά προσώπων, αλλά προορίζεται και για τη μεταφορά φορτίων. Μπορεί δηλαδή να πάρει επιπλέον φορτίο στο πορτ-μπαγκάζ του …Το πορτ-μπαγκάζ του, το οποίο βρίσκεται στο πίσω μέρος του. Όταν αυτό το φορτίο είναι μεγάλο, δημιουργείται το εξής πρόβλημα: …«Κάθεται» το πίσω μέρος του κι «ανασηκώνεται» το εμπρός. Στο εμπρός μέρος, όμως, βρίσκονται τα φώτα του. Όταν αυτό ανασηκώνεται, ανασηκώνονται και τα φώτα του και άρα επηρεάζεται η γωνία πρόσπτωσης τής δέσμης τού φωτός που αυτά παράγουν. Το αποτέλεσμα είναι αρνητικό, γιατί, εάν το βάρος που θα τοποθετηθεί πίσω είναι πολύ μεγάλο, μπορεί να «τυφλώσει» το όχημα. Μπορεί, εξαιτίας αυτού του βάρους, τα φώτα να παραμένουν αναμμένα, αλλά να μην εξυπηρετούν τον χειριστή τού οχήματος …Να βλέπει τα μπαλκόνια και τις ταράτσες των σπιτιών που βρίσκονται κατά μήκος τού δρόμου που διασχίζει, αλλά όχι τον ίδιο τον δρόμο …Στην πραγματικότητα δεν έχει φώτα! …Γίνεται επικίνδυνο καί για τον οδηγό του και για τους υπόλοιπους ανθρώπους.

Γιατί έχει σημασία αυτό το παράδειγμα; …Γιατί μπορεί να καταλάβει ο αναγνώστης πως, εάν κάποιος έχει γνώσεις, μπορεί ν’ αποφασίζει μόνος του τι θα βλέπει ή δεν θα βλέπει κάποιος οδηγός οχήματος …Γιατί απλά μπορεί ν’ αποφασίζει μόνος του —και ερήμην τού οδηγού— για το πώς θα λειτουργούν —κι αν θα λειτουργούν όπως πρέπει— τα φώτα. Χωρίς ν’ αγγίζει τα ίδια τα φώτα ή να τα καταστρέφει, μπορεί να τα ρυθμίζει μέχρι του σημείου να μπορεί να τα ακυρώνει. Χωρίς να προκαλεί υποψίες στον οδηγό —με παρεμβάσεις εκεί όπου εμφανίζεται το πρόβλη­μα—, το «ρυθμίζει» μ’ έναν τρόπο, ο οποίος δεν δημιουργεί συνειρμούς για τα συμφέροντά του. Οι επεμβάσεις του γίνονται μακριά από το μπροστινό μέρος όπου βρίσκονται τα φώτα και των οποίων η προσέγγιση θα μπορούσε να προκαλέσει υποψίες. Πώς μπορεί να το κάνει αυτό; …Ύπουλα! Βάζοντας και βγάζοντας βάρος στο πορτ-μπαγκάζ, μπορεί ν’ αποφασίζει μόνος του τι θα βλέπει και τι δεν θα βλέπει ο οδηγός. Εκμεταλλεύεται δηλαδή ένα φυσικό χαρακτηριστικό τού οχήματος —που είναι το απολύτως χρήσιμο πορτ-μπαγκάζ— και το μετατρέπει σε εργαλείο για να ελέγχει τον οδηγό, χωρίς να φαίνεται ποιος είναι ο υπεύθυνος. Ο διακόπτης στον οποίο αναφερόμαστε με τη ρύθμισή του «ακυρώνει» την αλλαγή που προέκυψε εξαιτίας τού επιπλέον φορτίου …και αυτά τα φώτα τα κάνει πάλι λειτουργικά.

Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με τη γυναίκα. Η σοφή φύση, που είναι δημιούργημα του Θεού, έχει κάνει μόνη της τη «ρύθμιση» αυτή …Ο Θεός έδωσε στη γυναίκα παραπάνω φορτία, αλλά τη «ρύθμισε» κιόλας, ώστε αυτά τα φορτία να μην επηρεάζουν τη δική της ευτυχία —αλλά και τη γενική κοινωνική λειτουργία—. Όπως της έδωσε μήτρα, για να γεννά τα παιδιά της ή στήθος για να τα ταΐζει, της έδωσε και κάποια επιπλέον φυσικά χαρακτηριστικά. Γι’ αυτόν τον λόγο την έκανε πιο κοντή —κυριολεκτικά και μεταφορικά— από τον άνδρα —…συμβαίνει αυτό με πολλά είδη στη φύση και το ίδιο ισχύει και με το ανθρώπινο είδος—. Επειδή ακριβώς είναι πιο κοντή από τον ανδρικό μέσο όρο, σχεδόν ΟΛΟΙ οι άνδρες που βλέπει γύρω της —και οι οποίοι «τσεκάρονται» με το αρχικό κριτήριο του γούστου της— μπορούν να γίνουν τελικές επιλογές, γιατί είναι πιο ψηλοί απ’ αυτήν.

 

 Ο σχεδιασμός τής Δημιουργίας, δηλαδή, φρόντισε εξ’ αρχής να υπάρχει ρύθμιση, για να «ακυρώσει» τις αρνητικές συνέπειες από το επιπλέον «φορτίο» τής γυναίκας …Φρόντισε να υπάρχει αυτή η αντιστοιχία στο σώμα και στις ικανότητες των δύο φύλων, εφόσον οι άνδρες, λόγω ελλιπούς φορτίου —εκτός όλων των άλλων—, «γυμνάζονται» πιο εύκολα και πιο πολύ. Από τη στιγμή που οι γυναίκες είναι πιο «κοντές» από τους άνδρες, σημαίνει ότι τους «βλέπουν» όλους και άρα όλοι είναι πιθανοί «υποψήφιοι» να τις κατακτήσουν. Όμως, αυτό σημαίνει ότι σε μια τέτοια περίπτωση δεν θα μπορούσε να ελεγχθεί η γυναίκα στις επιλογές της και άρα δεν θα μπορούσε να «εργαλειοποιηθεί» από την εξουσία …Δεν θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί από την Πατριαρχία, για να ελεγχθεί με τη σειρά του και ο άνδρας. Αυτό, όμως, είναι κάτι που ΔΕΝ συμφέρει την εξουσία, η οποία θέλει να ελέγχει τον άνδρα και να τον βάζει σε μια αιώνια σκλαβιά!

Ακριβώς, επειδή το σύστημα το γνωρίζει αυτό, γι’ αυτό έπαιξε με τα πρόσθετα «βοηθή­ματα». Στο ανθρώπινο φύλο, το οποίο έχει μια ιδιομορφία στην «όρασή» του, άρχισε να παίζει με το «ύψος» του, το οποίο επηρεάζει αρνητικά την ιδιομορφία αυτήν …Σε ένα όχημα, το οποίο είχε πρόβλημα με την «κλίση» —λόγω πρόσθετου βάρους στο πίσω μέρος—, πρόσθεσε νέα κλίση με πιο ψηλές «αναρτήσεις» στο μπροστινό μέρος …Έβαλε «δακτυλίδια» στις μπροστινές «αναρτήσεις» και τις έκανε τεχνητά πιο ψηλές. Το υπάρχον πρόβλημα το έκανε μεγαλύτερο! Το από τη φύση του ανασηκωμένο εμπρός μέρος του το ανασήκωσε ακόμα πιο πολύ! Γνώριζε δηλαδή ότι με την τοποθέτηση «τάκων» θα είχε τη δυνατότητα θεωρητικά να εξαλείψει την «κλίση», αλλά το έκανε ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ με λάθος τρόπο στη λάθος «πλευρά» και αυτό μπέρδεψε τους ανθρώπους. Έκανε κάτι, το οποίο είχε μια θεωρητικά σωστή λογική, αλλά το έκανε ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ με λάθος τρόπο! …Αντί να εξαλείψει μια απλή ιδιομορφία, η οποία έτσι κι αλλιώς δεν είχε αρνητικά αποτελέσματα για κανέναν στην κοινωνία, τη μετέτρεψε σε μέγα πρόβλημα σε βαθμό αναπηρίας!

 

Αυτό είναι που έκανε η Πατριαρχία και εκεί βρίσκεται το μεγάλο μυστικό τής λειτουργίας της! …Αυτό, το οποίο κάνει δήθεν για «καλό», έχει ως στόχο το κακό! Προσπαθεί δήθεν να «βοηθήσει» τις γυναίκες, καταστρέφοντας τις ίδιες και παγιδεύοντας τους άνδρες. Αυτό είναι το μυστικό των επεμβάσεών της, που, ενώ προκαλούν αναπηρία στην κοινωνία, δεν γίνονται αντιληπτές από κανέναν. Ενώ όλοι γνωρίζουν τι συμβαίνει, δεν μπορεί κανένας να αξιολογήσει πραγματικά τις συνέπειες αυτής της επιλογής! Από τη στιγμή που δεν βρήκε αντίδραση, άρχισε να επιβάλει στις γυναίκες —με την ιδιόμορφη όραση— τη μόνιμη χρήση «τακουνιών»! …«Τακούνια», τα οποία θα μετέτρεπαν τον πλούτο σε ανθρώπινο «ύψος» …«Τακούνια», τα οποία, ανάλογα με τις προσωπικές, τις οικογενειακές ή τις ταξικές δυνατότητες της κάθε γυναίκας, απέκλειαν από το οπτικό τους «πεδίο» μεγάλα ποσοστά τού ανδρικού πληθυσμού που τις περιέβαλε. Με τον τρόπο αυτόν η αρχική ιδιομορφία τής γυναίκας έγινε «αναπηρία»! …Η ιδιομορφία της στην «όραση» έγινε «πάθηση»! Η γυναίκα ΔΕΝ έχει από τη φύση της «πρεσβυωπία»! …Η Πατριαρχία την έκανε με «πρεσβυωπία»!…


Συνεχίζεται ......στο μέρος Γ '


Πηγή: https://traianou.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.