Τετάρτη 17 Απριλίου 2024

Η μεγάλη «πόρνη» Βαβυλώνα «μέθυσε» και «πέφτει»! (Μέρος Γ ')

.


.. συνέχεια από μέρος Β ' ...
 
…Πιο διεστραμμένη και πιο πονηρή ιδέα από την «προίκα» ΔΕΝ μπορούσε να σκεφτεί και να επιβάλει η εξουσία!!! …«Υψώνει» τεχνητά τις γυναίκες και αυτό είναι που αποκλείει μαζικά ολόκληρες ομάδες ανδρών από αυτές. «Υψώνει» τεχνητά κι οργανωμένα τα κορίτσια όλων των κοινωνικών τάξεων και «εξαφανίζει» από μπροστά τους τα αγόρια ολόκληρων κοινωνικών τάξεων. Δίνεις «προίκα» σε κόρη δουλοπάροικων και βγάζεις από το «ορατό» της πεδίο ΟΛΟΥΣ τους δουλοπάροικους! …Δίνεις «προίκα» σε κόρη εργατών και βγάζεις από το «ορατό» της πεδίο ΟΛΟΥΣ τους εργάτες! Με αυτόν τον τρόπο η εξουσία «ρυθμίζει» τις συμπεριφορές ολόκληρων κοινωνικών τάξεων! Με τον τρόπο αυτόν δίνει το απόλυτο πλεονέκτημα στους πλούσιους, οι οποίοι είναι οι μόνοι «ορατοί» απ’ ΟΛΕΣ τις γυναίκες!

Ποιο είναι το ζητούμενο για την Πατριαρχία από το «κόλπο» αυτό; —Όχι βέβαια να ευνοήσει απλά τους πλούσιους …Έτερον εκάτερον, εφόσον και οι εκλεκτοί της είναι πλούσιοι— …Το ζητούμενο είναι να «κινήσει» και να ωθήσει το σύνολο του αντρικού πληθυσμού μιας κοινωνίας προς την αναζήτηση του πλούτου! …Να «κινήσει» το σύνολο του ανδρικού πληθυσμού τού συνόλου των κοινωνικών τάξεων που συνθέτουν την κοινωνία …Να τον «κινήσει» προς τη ΘΥΣΙΑ που αυτός ο πλούτος απαιτεί για την απόκτησή του!!! …Να τον «κινήσει» προς το μέρος του! …Προς το μέρος τής εξουσίας που ελέγχει τον πλούτο αυτόν! …Προς το μέρος αυτού, ο οποίος στήνει πολέμους για να τον αποκτήσει! …Προς το μέρος αυτού, ο οποίος στα χρυσοφόρα αξιώματα διορίζει τους εκλεκτούς του! …Προς το μέρος αυτού, ο οποίος έχει τη δυνατότητα να μοιράζει πλούτο …και είναι το σύστημα εξουσίας!

Αυτός είναι ο στόχος τής Πατριαρχίας και το ζητούμενο της προικοδότησης των γυναικών!!! …Το ζητούμενο των «τακουνιών», που δήθεν από αγάπη και μέριμνα επέβαλε στις οικογένειες να προσφέρουν στις γυναίκες! Στόχος τής Πατριαρχίας ήταν να ελέγχει τεχνητά το «ύψος» των γυναικών, για να εκμεταλλεύεται κατά το δοκούν τις συνέπειες αυτής της αλλαγής στον χώρο τού άνδρα! Στόχος αυτής της «ανυψωτικής» προίκας ήταν να υποτάξει τον άνδρα στις διαταγές τής πατριαρχικής εξουσίας! …Να ξυπνήσει τα πιο άγριά ένστικτά του …Να τον κάνει μια φονική μηχανή, που αναζητά την ανταμοιβή τού πλούτου! …Να κάνει τους άνδρες να «πηδάνε» από τον θυμό και την απόγνωση, προκειμένου να γίνουν «ορατοί» στις γυναίκες! …Να πατάνε ο ένας τον άλλον για να «ανυψωθούν» …Να «σκαρφαλώνουν» επάνω σε πλούτη, για να «μπουν» στον «ορίζοντα» της γυναίκας που επιθυμούν!

Αυτό ήταν το ζητούμενο της επινόησης της «προίκας». Η τεχνητά «ψηλή» γυναίκα, δηλαδή, χρησιμοποιείται ως «εργαλείο», για να ενισχυθεί η πατριαρχική εξουσία, η οποία στη συνέχεια θα υπηρετηθεί από τους «εξαγριωμένους» άνδρες! Το γεγονός ότι απ’ αυτήν την κατάσταση ευνοούνται οι ήδη υπάρχοντες πλούσιοι —και άρα οι κρατούντες άνδρες τής Πατριαρχίας— είναι το στοιχείο εκείνο που μπερδεύει και ταυτίζει —εντελώς λανθασμένα— την Πατριαρχία με την ανδροκρατία, γιατί, ενώ αυτό ισχύει ως κάτι το προφανές, δεν είναι το ζητούμενο! …Η Πατριαρχία παραμένει τέτοια ακόμα κι αν οι επικεφαλής της είναι γυναίκες! ΔΕΝ είναι λιγότερο πατριαρχικό το σύστημα, επειδή θηλυκά κτήνη σαν τη Μέρκελ, την Κλίντον, τη Νιούλαντ ή τη Φον ντερ Λάιεν κυβερνούν τον κόσμο! Το ζητούμενο για την Πατριαρχία ΔΕΝ είναι η τοποθέτηση των αντρών στην κορυφή της! …Το ζητούμενο είναι να διατηρεί μόνιμα την εξουσία, η οποία εξυπηρετεί τις δικές της απόψεις και αυτό το καταφέρει μόνον εάν μετατρέψει τον άνδρα σε δούλο …και αυτό γίνεται μόνον με τη γυναίκα σε ρόλο «επάθλου»!!! …Σε δύσκολο «έπαθλο»!!! …Σε απρόσιτο «έπαθλο» —εάν αυτή είναι πολύ καλή στον ρόλο της κι επιθυμητή απ’ όλους—!!!

Αυτός είναι ο μόνιμος στόχος τής Πατριαρχίας και γι’ αυτό ασχολείται με τις γυναίκες. Οι γυναίκες στην πραγματικότητα ανήκουν στις παράπλευρες απώλειες του σχεδιασμού της. Η Πατριαρχία δεν μισεί τις γυναίκες, ώστε να τις ταλαιπωρεί. Η Πατριαρχία έχει ανάγκη τις γυναίκες. Γιατί; …Γιατί μόνον με την «εργαλειοποίησή» τους μπορεί να βάλει όλους τους άνδρες να «τρέχουν» στη ζωή τους για να πετύχουν! …Να προσπαθούν να πλουτίσουν! …Να προσπαθούν κι αυτοί να «ψηλώσουν» —εάν έτυχε να γεννηθούν «κοντοί»— …Να προσπαθούν κι αυτοί ν’ αποκτήσουν εξωερωτικά «βοηθήματα», για να επωφεληθούν στον έρωτα! …Να αποκτήσουν τα μέσα να εκμεταλλευτούν την «πρεσβυωπία» τής γυναίκας, όταν αυτή θα επιλέγει «σύντροφο» με γνώμονα το μακρινό μέλλον και όχι μ’ αυτό που βρίσκεται μπροστά της και δεν το «βλέπει» καθαρά! …Να νοθεύσουν την κρίσης τής γυναίκας με «πρόσθετα» μέσα! …Να χρησιμοποιήσουν όλα τα μέσα και τις δυνατότητες που τους δίνει η φύση τους, η καταγωγή τους ή η προσωπική τους ικανότητα για να επιλεγούν απ’ αυτήν! …Αυτό είναι το ζητούμενο της διαβολικά πονηρής επινόησης της προίκας!

Γιατί ήταν αυτό τόσο σημαντικό για το σύστημα; …Γιατί διαφορετικά ο άντρας δεν θα ήταν χρήσιμος για την εξουσία! …Χωρίς «ελατήριο» ΔΕΝ γίνεται «κινητικός»! …ΔΕΝ ονειρεύεται πολέμους, αρπαγές και λείες, οι οποίες θα τον «σώσουν» από την αδυναμία του! Εάν ο άντρας βρει την ευτυχία του σε πολύ νεαρή ηλικία και κοντά στη γειτονιά του, παύει να «κινείται» …Ασχολείται μόνον με τη γυναίκα του και τη ζωή τους …ΔΕΝ μπορεί ν’ αποκτηνωθεί, όπως βολεύει την κοινωνία! …ΔΕΝ θα κινήσει Γη και Ουρανό, προκειμένου ν’ αποκτήσει ένα «έπαθλο» που το σύστημα έχει κάνει απρόσιτο! Εάν μπορεί να βρει τη γυναίκα τής ζωής του στη γειτονιά του ή λίγο παραπέρα, εκεί θα μείνει! Αυτό, όμως, είναι αρνητικό για το σύστημα. Το σύστημα θέλει τις «καλύτερες» απ’ όλες τις γειτονιές γυναίκες —είτε στην ομορφιά είτε στον πλούτο— να τις κάνει εύκολους στόχους και «έπαθλο» για τους πιο πλούσιους …ή «όνειρο» για τους πιο ικανούς από τους φτωχούς τής πόλης …«Ευκολάκια» για τους «ψηλούς» και «όνειρο» για τους «κοντούς»! …Ο μεγαλύτερος «νταβατζής» στην ανθρώπινη ιστορία!!! Οι νεανικοί έρωτες της γειτονιάς απειλούν αυτόν τον «νταβατζή»! …«Χάνονται» τα «έπαθλα» και οι υποψήφιοι «δρομείς» δεν κινούνται! …Τα «καρότα» παραδίδονται μόνα τους στους «λαγούς» τής προτίμησής τους και κανένας δεν «κινείται»!

Γι’ αυτόν τον λόγο η Πατριαρχία επί αιώνες επένδυε στον πουριτανισμό …και μισούσε τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση. ΔΕΝ το έκανε αυτό για λόγους ηθικής, όπως πάντα πρέσβευε! Το σύστημα απλά ήθελε η άγνοια να τρομάζει τις γυναίκες, για να μην αναζητούν στα χρόνια της αθωότητάς τους τον έρωτα στον φυσικό τους χώρο και άρα στις γειτονιές τους ή τα χωριά τους.

Κατάλαβε ο αναγνώστης πόσο έξυπνη ήταν η επινόηση της «προίκας»; Πόσο έξυπνο ήταν να ευνοεί τη γυναίκα, την οποία υποτίθεται ήθελε να περιορίζει; Τη γυναίκα, την οποία οι άνδρες θα τη διεκδικούσαν με πάθος ακόμα και χωρίς δεύτερο φουστάνι, την έκαναν να φαίνεται σαν «πρόβλημα», για το οποίο θα έπρεπε οι «ιδιοκτήτες-γονείς» να «πληρώσουν» στους υποψηφίους για να το «ξεφορτωθούν» …Ένα «γραμμάτιο», το οποίο έπρεπε να πληρωθεί! Κατάλαβε ο αναγνώστης τον λόγο που τους έπιασε ο «πόνος» να βοηθήσουν οικονομικά τα κορίτσια σε μια σκληρή και πατριαρχική κοινωνία; Κατάλαβε ο αναγνώστης πόσο πιο «κοντός» γινόταν ένας ελεύθερος άνδρας, εάν εκτός όλων των άλλων είχε να φροντίσει και να παντρέψει δύο-τρεις αδερφές και άρα να τους εξασφαλίσει «τακούνια»; …Από το «μπόι» του έπρεπε να «βγάζει» για να «ψηλώνουν» οι αδερφές του και αυτό τον έκανε ακόμα πιο «θυμωμένο» και αδίστακτο, γιατί τον καθιστούσε «νάνο»! Αυτό ο «θυμός» των ανδρών ήταν το ζητούμενο της Πατριαρχίας. Αυτό είναι που αλλάζει με τα υποχρεωτικά «τακούνια» τής προίκας! …Αλλάζει το σύνολο της κοινωνικής λειτουργίας! …Αλλάζουν οι συμπεριφορές των γυναικών! …και αυτό με τη σειρά του αλλάζει τις συμπεριφορές των ανδρών!
 Με μια φαινομενικά ασήμαντη και «φιλάν­θρω­πη» επέμβαση αλλάζουν τα πάντα! Σε ένα χωριό φτωχών αγροτών τα κορίτσια με τις «προίκες» αρχίζουν και φέρονται «μυωπικά» …ΔΕΝ «κοιτά­νε» στη γειτονιά τους …«Κοιτάζουν» στα γύρω χωριά και κυρίως τους εργάτες των πόλεων! Σε μια γειτονιά εργατικής συνοι­κίας τα κορίτσια της «κοιτάζουν» έξω απ’ αυτήν …και «κοιτάζουν» τους αστούς! Σε μια πλούσια αστική γειτονιά τα κορίτσια της «κοιτά­ζουν» κι αυτά πιο «μακριά» …και ακόμα πιο πολύ μέσα στα Κολέγια των πλουσίων! Απλά πράγματα για τους «κοινωνικούς μηχανικούς» τής Πατριαρχίας. Ο κανόνας παραμένει πάντα ίδιος και ίδια είναι και τα αποτελέσματά του! …Οι γυναίκες ΠΑΝΤΑ «βλέπουν» προς τα «επάνω»! …και, όσο πιο «ψηλά» στέκονται οικονομικά, τόσο πιο «ψηλά» «κοιτάζουν»! …«Ψηλώνουν» και βλέπουν ένα καλύτερο «μέλλον» για τις ίδιες και τα παιδιά τους πέρα από τα γεωγραφικά ή ταξικά ή κοινωνικά «τείχη» που περιβάλλουν την οικογένειά τους! …Το πολύ-πολύ να «βλέπουν» στο ίδιο επίπεδο. Αγνοούν μόνιμα τους «κοντούς» των φτωχότερων τάξεων. Αγνοούν ακόμα και τους «ισοϋψείς» τής δικής τους κοινωνικής τάξης.

Με αυτόν τον τρόπο ξεκίνησε το «χτίσιμο» της Βαβυλώνας …Της πόρνης των συστημάτων τής Πατριαρχίας! Σ’ έναν κόσμο γενικά φτωχό τα θηλυκά της ΔΕΝ «έβλεπαν» τ’ αρσενικά! Τα ομορφότερα και πλουσιότερα —και άρα τα πιο δημοφιλή απ’ αυτά τα θηλυκά— έψαχναν ανάμεσα στους απειροελάχιστους και τους εκλεκτούς. Αυτά τα θηλυκά βολεύονταν με τις «ευλογίες» τής εξουσίας κατά τον καλύτερο τρόπο κι αποτελούσαν μόνιμα παραδείγματα «επιτυχίας». Τα φτωχότερα κι ομορφότερα ήταν τα απόλυτα παραδείγματα «επιτυχίας» για τις επόμενες «επενδύτριες» και «μάθημα» για τους άνδρες —για το «μέσον» που πρέπει κάποιος να έχει, για ν’ αποκτήσει τη γυναίκα των ονείρων του—. Έτσι βάδιζε η κοινωνία και «μάτωνε» συστηματικά, εφόσον οι άπειροι αγράμματοι κι αδίστακτοι άνδρες έπρεπε να κάνουν πραγματικά εγκλήματα για να ξεχωρίσουν και να γίνουν πλούσιοι και ισχυροί σ’ έναν κόσμο που είχε ελάχιστα να προσφέρει στους ανθρώπους …και αυτά δεν τα έδινε σε κανέναν πέραν από τους εκλεκτούς του.

Για να καταλάβει ο αναγνώστης πόσο διαβολικό ήταν αυτό το οποίο επιβλήθηκε στην κοινωνία, θα πρέπει να σκεφτεί με τον ανάποδο τρόπο! …Τι θα συνέβαινε εάν γίνονταν τα ακριβώς αντίθετα; …Τι θα έπρεπε να κάνει το σύστημα εξουσίας, εάν είχε τις τέλειες προθέσεις και προσπαθούσε με την ισχύ του να επιβάλει ένα υποβοηθητικό μέσο για να βοηθήσει την κοινωνία και όχι για να την παγιδεύσει; Εάν, δηλαδή, το «κόλπο» τής «προίκας» αλλάζει τόσο πολύ τη «γεωμετρία» των φύλων, πότε θα μπορούσε η επέμβαση αυτήν με κάποιον άλλο σχεδιασμό να έχει θετικό πρόσημο; Εάν δηλαδή η επέμβαση γινόταν με τον σωστό τρόπο —από τη σωστή πλευρά— για την επίτευξη του καλύτερου αποτελέ­σματος, πώς θα έπρεπε να γίνει; Εάν το σύστημα εξουσίας είχε καλές προθέσεις και ήθελε να ρυθμίσει την κοινωνική λειτουργία με τρόπο απόλυτα θετικό, τι θα έκανε; …Το ακριβώς αντίθετο!!! …Θα έπρεπε να μεριμνήσει για την «προίκα» των ανδρών!!!

Τα αρσενικά παιδιά θα έπρεπε να βοηθιούνται από τις οικογένειές τους να είναι στοιχειωδώς «υψηλότερα» οικονομικά από τη συντριπτική πλειοψηφία των γυναικών τού περίγυρού τους! …Να «ψηλώνουν» έστω και με βοήθεια για να είναι «ορατά» και να μην απορρίπτονται ως επιλογές! …Για να μην «τρελαίνονται» από την απόρριψη κι αρχίζουν και «τρέχουν» προς όλες τις κατευθύνσεις, αναζητώντας τις λύσεις στα τεχνητά προβλήματά τους. Η απόρριψη είναι αυτή που τα κάνει «κινητικά» και δυστυχώς επικίνδυνα. Σε αυτά θα έπρεπε να δίνεται προίκα, για να είναι πιο «ψηλά» από τον μέσο όρο των γυναικών γύρω τους και να παραμένουν στον τόπο τους! …Να εργάζονται σεμνά και ταπεινά και να κοιτάνε τις οικογένειές τους. Τα αρσενικά παιδιά είναι αυτά τα οποία λόγω οικονομικών δεδομένων απορρίπτονται και όχι τα κορίτσια! …Τα κορίτσια και μόνον με το άρωμά τους είναι αρκούντως πλούσια για τον ανδρικό πληθυσμό!

Απλά πράγματα, τα οποία όμως, για να γίνουν απολύτως κατανοητά, θα πρέπει να τα έχουμε με τη σωστή τους τη σειρά μέσα στο μυαλό μας. Με μία λάθος επέμβαση μπορείς να «τινάξεις» την κοινωνία στον «αέρα»! Με ένα διαμέρισμα «προίκα» στο αρσενικό παιδί μιας εργατικής συνοι­κίας το κάνεις «ορατό» απ’ ΟΛΕΣ τις νεαρές κοπέλες τής γειτονιάς του, εφόσον όλες μπορούν να φανταστούν ότι μπορούν μ’ αυτό να ξεκινήσουν να κάνουν οικογένεια χωρίς πρόβλη­μα. Δεν χρειάζεται το παιδί αυτό να φύγει μετανάστης για να βρει την ευτυχία …Δεν χρειάζεται να γίνει πολεμιστής …Δεν χρειάζεται να γίνει πλούσιος ούτε να γίνει μπράβος κανενός! Εάν τώρα το ίδιο διαμέρισμα το δώσεις «προίκα» στο θηλυκό παιδί τής ίδιας συνοικίας, αποκλείεις ΟΛΑ τα αρσενικά παιδιά που δεν έχουν καμία ιδιοκτησία! …Αποκλείεις σχεδόν όλα τα αρσενικά παιδιά που έχουν και τα ίδια απλά ένα διαμέρισμα …Τα κάνεις «αόρατα», γιατί η «προικοδοτούμενη» βλέπει μόνον πλουσιότερους από την ίδια. Τα «φώτα» λειτουργούν στην εντέλεια, αλλά ο «οδηγός» βλέπει μόνον σκεπές, ταράτσες κι ουρανό και όχι τον δρόμο που βρίσκεται μπροστά του! Τι θα κάνουν όλοι αυτοί, οι οποίοι απορρί­πτονται; …Θα αρχίσουν να «τρέχουν»! …Θα γίνονται τα δουλικά που βολεύουν την Πατριαρχία! …Θα αρχίσουν να μαζεύουν τις «προδιαγραφές» τής θυσίας!

 
 
 
Έτσι μπήκε η ανθρώπινη κοινωνία στην εποχή τής Πατριαρχίας! …Με «προίκα» λίγες κατσίκες κι ένα χωράφι ακόμα και τα πιο φτωχά κορίτσια των ανθρώπων απέκτησαν «πρεσβυωπία» κι αυτό έβαλε «φωτιά» στον ανδρικό πληθυσμό στο σύνολό του. Τα φτωχά κορίτσια των φτωχών δουλοπάροικων άρχισαν να «βλέπουν» ως άντρες —πιθανούς συντρόφους τους— μόνον εκείνους, οι οποίοι θα μπορούσαν με την ιδιότητά τους ν’ αποκτήσουν άμεσα περιουσία …Τους πολεμιστές, τους κατακτητές και τους εποίκους! Άρχισαν να φεύγουν από τα χωριά τους και ν’ «ακολουθούν» εποίκους στις νέες κατακτή­σεις των νέων κόσμων. Η εποχή των πολέμων και των κατακτήσεων έτσι απλά, με «προίκα» λίγες κατσίκες για «προσάναμμα» ξεκίνησε και «πυρπόλησε» τον κόσμο! Η Πατριαρχία σ’ αυτές τις κατσίκες επένδυσε την επιβίωσή της! …Επάνω και στην πιο ασήμαντη «προικούλα» —η οποία χωρούσε ακόμα και σ’ ένα σεντούκι— θεμελιώθηκε!!! Έτσι πορεύτηκε η κοινωνία από τη Βαβυλώνα μέχρι τους τελευταίους αιώνες! Έτσι ανακαλύφθηκε και εποικίστηκε ο Νέος Κόσμος, μέχρι να «κατακτηθεί» από το ανθρώπινο είδος ολόκληρη η Γη! Έτσι στήριξαν οι γυναίκες όλες τις επιλογές τής Πατριαρχίας και τους αγώνες των ανδρών για «μπόι»! Χωρίς τα «τακούνια» των γυναικών ούτε οι άνδρες θα έφευγαν από τα χωριά τους να σκοτώσουν άλλους ανθρώπους —για να τους πάρουν τη γη— ούτε οι γυναίκες θα τους ακολου­θού­σαν, ζώντας μέσα σε κάρα μέχρι να βολευτούν. Τα «τακούνια» των γυναικών έγιναν το αίτιο να «ψηλώσουν» με πολύ αιματηρό τρόπο οι άνδρες.

Όσο εξελίσσεται μέσα στον χρόνο το κοινωνικό σύστημα και η οικονομία του, τόσο εξελίσσεται και η ίδια η Πατριαρχία. Βελτιώνει κι αυτή τις μεθόδους της για να επιβιώνει και να επιβάλλεται επάνω στις ανθρώπινες κοινωνίες. Αλλάζει η οικονομία και επάνω σ’ αυτήν προσαρμόζεται και η Πατριαρχία. Αυτήν την αλλαγή θα την παρακολουθήσουμε, γιατί πάντα το σύστημα πρέπει να ελέγχει τη γυναίκα και άρα να διατηρεί την «πρεσβυωπία» της, η οποία «κινεί» τον ανδρικό πληθυσμό. Πάντα πρέπει να φροντίζει για τα «τακούνια» τής γυναίκας, προκειμένου με το προελεγγμένο «ύψος» των γυναικών των διαφορετικών κοινωνικών τάξεων να ρυθμίζει όλες τις συμπεριφορές που την ενδιαφέρουν. Πάντα η «προίκα» πρέπει να προσαρμόζεται στις νέες ανάγκες τής οικονομίας και των κοινωνικών εξελίξεων …Να προστατεύεται από νόμους και υποχρεωτικότητες, οι οποίες γίνονται δήθεν για το «καλό» των ανθρώπων. Αυτήν την προσαρμογή τού συστή­ματος θα πρέπει να παρακολουθήσουμε μέσα στον χρόνο.

Όπως εύκολα παρατηρούμε, από την εποχή τής Βαβυλώνας μέχρι τη βιομηχανική επανάσταση τα πράγματα ήταν περίπου ίδια. Ελάχιστες ήταν οι αλλαγές και οι διαφορο­ποιήσεις σ’ ό,τι αφορά την τακτική τής εξουσίας τής Πατριαρχίας …Με λίγες κατσίκες και κάποια χωράφια εξασφαλίζονταν τα «τακούνια» των γυναικών! Η μεγάλη αλλαγή στην «πορεία» τής ανθρωπότητας ήρθε με τη βιομηχανική επανάσταση. Τι παρατηρούμε ότι γινόταν τότε και ήταν διαφορετικό; …Η ανθρωπότητα άρχισε να συγκεντρώνεται προς τα αστικά κέντρα …Οι πληθυσμοί άρχισαν να «κινούνται» προς αυτά. Γιατί; …Γιατί εκεί υπήρχαν τα εργοστάσια, τα οποία έδιναν τους μισθούς …Μισθούς, τους οποίους η ύπαιθρος των δουλοπάροικων ΔΕΝ παρείχε. Εκείνη την εποχή, δηλαδή, οι εργάτες έγιναν οι «κορυφαίοι» άνδρες τής κοινωνικής τάξης των εργαζομένων. Όμως, το φαινόμενο αυτό δεν ήταν δυνατόν να μην προκαλέσει αλλαγές στις συμπεριφορές των ανθρώπων. Το «έβλεπαν» οι άνδρες ως πρόοδο, αλλά ως πρόοδο το «μετρούσαν» και οι γυναίκες. Αυτούς τους μισθούς έβλεπαν οι «ψηλές» για την επαρχία γυναίκες με την προίκα των «ολίγων γιδών» κι έψαχναν ανάμεσα στους «πρω­τευ­­ου­σιάνους» την εξασφάλισή τους …μέσω του μισθωτού πλέον εργάτη.

Αυτές οι «μυωπικές» γυναίκες ανάγκαζαν τους «κοντούς» των χωριών να κινηθούν προς την πόλη για να «ψηλώσουν», ώστε ν’ αρχίσουν να τους «βλέπουν» και τους ίδιους. Οι φτωχοί πήγαιναν στις πόλεις να «ψηλώσουν», για να γυρίσουν στα χωριά τους «ορατοί» και να «πάρουν» αυτές που τις γνώριζαν ήδη και οι οποίες, πριν αυτοί πάνε στην πόλη, δεν τους «έβλεπαν» καν. Το αποτέλεσμα ήταν η μεγάλη αστυφιλία τής αρχής τής βιομηχανικής εποχής. Τα λίγα γίδια και τα ξεροχώραφα της «προίκας» πωλούνταν και γίνονταν ένα φτηνό διαμέρισμα στις νέες εργατικές συνοικίες, οι οποίες χτίζονταν η μία μετά την άλλη γύρω από τα κέντρα των πόλεων. Αρχικά η «προίκα» έδωσε τάση στην αστυφιλία, αλλά με την πάροδο του χρόνου και την τεράστια ανάπτυξη της βιομηχανίας έδειχνε να σταθεροποιείται, εφόσον άρχισαν οι νέες γενιές των εργατών να γεννιούνται στις πόλεις και να ξεφεύγουν από την επαρχιακή καταγωγή τους.



Συνεχίζεται στο μέρος Δ ' ...



Πηγή: https://traianou.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.