Δευτέρα 1 Μαρτίου 2021

Ο Χριστός και η Παναγία έχουν έναν ”βιδολόγο”, ο οποίος τροποποιεί τα μυαλά των ανθρώπων όταν έχουν καλές προθέσεις

 

Μία κόρη είπε μία μέρα στην μητέρα της

– “`Μαμά, απόψε θα πάω σε ένα πάρτι.“`

“`- Παιδί μου, να μην πας. Εκεί που θα πας, δεν είναι γιὰ σένα…“`

“`- Μαμά εκεί θα είναι οι φίλες μου και οι συμφοιτήτριές μου…“`

“`- Παιδί μου, να μην πας!“`

“`- Εγώ θα πάω“` είπε με επιμονή η νεαρά.

Η κόρη βγήκε έξω, πήρε ταξί και πήγε στο πάρτι. Η μητέρα πάει στο προσκυνητάρι, γονατίζει και άρχισε να προσεύχεται στην Παναγία:

*«Παναγία μου, όπως βλέπεις, δεν μπορώ να κάνω τίποτα… Σε παρακαλώ να βοηθήσεις Εσύ!! Ο δικός μου λόγος δεν περνάει, Εσύ κάποιον τρόπο θα έχεις».*

Έτσι προσευχόταν η μητέρα με κλάματα επὶ μία ώρα, όταν σε μία στιγμή δέχεται ένα χτύπημα στην πλάτη και ακούει μία φωνή να της λέει:

“`«Μαμά σήκω, γύρισα»“`! Ήταν η κόρη που είχε φύγει γιὰ το πάρτι.

“`«Γιατί γύρισες παιδί μου»;“`

“`«Δεν ήταν γιὰ μένα εκεί… Όταν είδα ποιοι ήσαν στο πάρτι, έφυγα»…“`

Ποιος γύρισε πίσω την κόρη; Η λογική της κόρης; Η Παναγία την γύρισε πίσω, αφού τροποποίησε τη σκέψη της.

Ο Χριστός και η Παναγία έχουν έναν ”βιδολόγο”, ο οποίος τροποποιεί τα μυαλά των ανθρώπων όταν έχουν καλές προθέσεις και εμείς με πίστη παρακαλούμε να βοηθηθούν!
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.