Τετάρτη 30 Αυγούστου 2017

Πετάχθηκαν εικόνες της Παναγίας στα σκουπίδια!

Σοβαρές είναι οι αποκαλύψεις που γίνονται από αρκετούς υπαλλήλους.

Ένα περιστατικό το οποίο χρήζει βαθιάς έρευνας αποκαλύπτεται σήμερα, μέσα από τις απίστευτες καταγγελίες υπαλλήλων του ΕΟΠΠΕΠ, που κάνουν λόγο για επιθετικότητα και στοχοποίηση άνευ λόγου και αιτίας από την διευθύνουσα σύμβουλο της υπηρεσίας, Ελένη Γιαννακοπούλου.

Όπως αποκαλύπτει με περισσότερες λεπτομέρειες η εφημερίδα "ΘΕΜΑ", εργαζόμενοι στον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΕΟΠΠΕΠ) έχουν ήδη καταγγείλει την κ.Γιαννακοπούλου για ανάρμοστη συμπεριφορά και απαράδεκτες επιθέσεις κατά των υπαλλήλων με αφορμή τα...πιστεύω τους!

Μάλιστα οι εν λόγω καταγγελίες έχουν φτάσει μέχρι το γραφείο του πρωθυπουργού.

"Θα σε σώσει αυτό που φοράς στο λαιμό σου;", ήταν μία από τις φράσεις που μετέφεραν αυτολεξεί οι υπάλληλοι και φέρεται να είπε σε έξαλλη κατάσταση η νέα προϊστάμενη του ΕΟΠΠΕΠ στις 10 Αυγούστου, πετώντας μάλιστα στα σκουπίδια (!!!) μία εικόνα της Παναγίας που βρήκε στο γραφείο της πρώην προϊστάμενης.
 
Ακολουθεί το γλαφυρό κείμενο της καταγγελίας, που σημειωτέον δεν είναι η μόνη για το περιστατικό:

"Τη στιγμή που διαπίστωσε την ύπαρξη της ιερής εικόνας της Παναγίας Θεοτόκου πάνω στο γραφείο της, την άρπαξε και την πέταξε σε καλάθι σκουπιδιών, λέγοντας ότι εδώ είναι υπηρεσία και δεν επιτρέπονται εικόνες στα γραφεία. Στη συνέχεια κατευθύνθηκε προς το μέρος μου και μόλις διαπίστωσε ότι φέρω σταυρό στο λαιμό μου φώναξε “τι είναι αυτά που φοράς”, άρπαξε τον σταυρό που φορούσα, ρωτώντας με aν νομίζω ότι θα με σώσει αυτό που φορώ. Συνεχίζοντας προχώρησε στο γραφείο εργασίας μου, λέγοντας να μαζέψω τις εικόνες από δω μέσα (τις οποίες αποκάλεσε “παπαριές”) αναφερόμενη στις μικρές εικόνες που έχω πάνω στο γραφείο εργασίας μου, ότι εδώ είναι υπηρεσία και δεν επιτρέπονται".

Η υπάλληλος που έκανε την παραπάνω καταγγελία μάλιστα θεωρεί απορίας άξιον πως γίνεται να φτάσει στο σημείο να απειλείται ακόμη και με απόλυση, επειδή...τόλμησε να έχει πάνω του σύμβολα της χριστιανικής πίστης:

"Αυτό που με συγκλόνισε βαθύτατα ήταν η στάση και η εντολή σχετικά με τις ιερές εικόνες και τα θρησκευτικά σύμβολα της ορθόδοξης χριστιανικής πίστης, καθόσον έπληξε το θρησκευτικό μου συναίσθημα. Από καμία διάταξη νόμου ή κανονισμού δεν υποχρεούμαι να αποκρύπτω στον χώρο της εργασίας μου ότι είμαι μέλος της Ανατολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας του Χριστού, ούτε υποχρεούμαι να ανέχομαι μέσα στον χώρο της εργασίας μου την προσβολή ιερών αντικειμένων της Εκκλησίας όπου ανήκω.. Εχω το δικαίωμα, όπως κάθε κάτοικος αυτής της χώρας ασχέτως θρησκεύματος, να φέρω πάνω μου θρησκευτικά σύμβολα της πίστης μου και να τα ’χω στη θέση εργασίας μου εφόσον δεν κωλύουν την εκτέλεση των υπηρεσιών μου".

Το απαράδεκτο και πρωτοφανές για τα ελληνικά δεδομένα περιστατικό επιβεβαιώνει και η προϊστάμενη της Διεύθυνσης Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών, στην οποία και έφτασε η αρχική καταγγελία των υπαλλήλων για το περιστατικό με την εικόνα.

Η ίδια σημειώνει σε επιστολή της που δημοσιοποιήθηκε στην εφημερίδα "ΘΕΜΑ":

"Ενημερώθηκα από τη συνάδελφό μου στις 10.8.2017 καθώς τελώ σε κανονική άδεια, τόσο για τη ρίψη από τη διευθύνουσα σύμβουλο κ. Ελένη Γιαννακοπούλου στα σκουπίδια την εικόνα της Παναγίας που έχω τοποθετημένη στο γραφείο της εργασίας μου, όσο για την εντολή της διευθύνουσας συμβούλου να μην υπάρχουν ιερές εικόνες στα γραφεία μας, επειδή πρόκειται για δημόσιο οργανισμό. Αισθάνομαι την ανάγκη να εξηγήσω το αυτονόητο, ότι η ιερή εικόνα βρίσκεται πάνω στο γραφείο εργασίας μου, φυσικά δεν εμποδίζει την παροχή υπηρεσιών μου και να δηλώσω ότι αισθάνομαι δικαιολογημένα θιγμένη από το περιστατικό, αλλά και από την υπηρεσιακή αυτή εντολή, η οποία αμφισβητεί τη θρησκευτική μου ελευθερία ως πολίτη και εργαζόμενης".

Φυσικά η υπόθεση αναμένεται να έχει μέλλον, με το περιστατικό αυτό να είναι ίσως ένα από τα πολλά που θα ακολουθήσουν αρχής γενομένης από τις δημόσιες υπηρεσίες. Η παρουσία και μόνο σε εμφανές σημείο συμβόλων της χριστιανοσύνης θα θεωρείται το λιγότερο...αναχρονιστική, δίχως να απαιτούνται πάντα κατά ανάγκη βίαια ξεσπάσματα σαν και αυτά που καταγγέλλονται από τους υπαλλήλους του ΕΟΠΠΕΠ.
 
 Πηγή: http://www.el.gr

περισσότερες λεπτομέρειες δείτε εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.